handel media/marketing/reklama

Carrefour Polska Złotym Sponsorem III Narodowego Kongresu Żywieniowego Instytutu Żywności i Żywienia

26.01.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska został sponsorem III Narodowego Kongresu Żywieniowego, organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia. Tegoroczna edycja, która odbędzie się 26 i 27 stycznia na Stadionie Narodowym w całości będzie poświęcona zagadnieniom dotyczącym odżywiania, a także aktywności fizycznej osób starszych. Zaangażowanie w wydarzenie to kolejny element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”.

III Narodowy Kongres Żywieniowy to wydarzenie organizowane przez Instytut Żywności i Żywienia, które na stałe wpisało się w kalendarium najważniejszych imprez naukowych związanych z propagowaniem zdrowego stylu życia. Tegoroczna edycja w całości poświęcona będzie osobom starszym. Podczas dwóch dni wykładów, spotkań z ekspertami oraz debat poruszone zostaną tematy dotyczące m.in. problemów żywieniowych w określonych chorobach, z którymi często zmagają się seniorzy. Dodatkowo eksperci przedstawią zagadnienia dotyczące roli aktywności fizycznej osób starszych. Na stoisku Carrefour goście wydarzenia będą mogli spróbować zdrowych, świeżo wyciskanych soków, zarejestrować się do programu Karta Seniora oraz poznać programy sieci dotyczące zdrowia oraz aktywności fizycznej m.in. system SENS.

Zaangażowanie Carrefour Polska w sponsoring III Narodowego Kongresu Żywieniowego stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe, niezależnie od wieku. Grupa seniorów jest dla Nas bardzo ważna i dokładamy wszelkich starań, aby wychodzić naprzeciw jej oczekiwaniom m.in. poprzez możliwość wtorkowych, tańszych zakupów z Kartą Seniora. Warto także wspomnieć, że Carrefour inwestuje w rozwój projektów mających na celu ułatwienie dokonywania właściwych decyzji zakupowych. Klienci w Polsce jako pierwsi mogli poznać np. system SENS, czyli Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą. Jest to dodatkowe oznaczenie na opakowaniach produktów, które pomaga klientom dbać o zdrowie i tworzyć zbilansowaną dietę – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Warto wspomnieć, że Carrefour posiada także wyjątkową propozycję dla osób, które ukończyły 60 lat. W supermarketach i hipermarketach sieci mogą oni korzystać z bezpłatnej Karty Seniora. Ten specjalny program umożliwia starszym klientom korzystanie ze zniżek na zakupy. Rabat udzielany jest w każdy wtorek w postaci e-Kuponu Senior, który wydawany jest przy kasie po zakończeniu zakupów. Wysokość rabatu może wynosić do 10% wartości dokonywanych zakupów.

Carrefour Polska od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak warsztaty dla dzieci ABC Zdrowego Żywienia oraz wspierane są imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Od 2017 roku Carrefour Polska jest także Sponsorem Głównym popularnego wyścigu Tour de Pologne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.