towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ZM Henryk Kania wyróżnione w prestiżowym konkursie European Business Awards

16.01.2018 | ZM Henryk Kania S.A.

ZM Henryk Kania znalazły się w gronie wyróżnionych polskich firm (tzw. lista „Ones to watch”), w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Busness Awards. Firma zawalczy o tytuł krajowego zwycięzcy.

European Business Awards to prestiżowy i niezależny konkurs, którego celem jest nagradzanie oraz promowanie najlepszych praktyk i innowacji w europejskim biznesie. Sprzyja rozpoznawalności marek, a wyróżnienie w nim przynosi renomę w środowisku biznesowym. Jest znanym i cenionym plebiscytem w całej Europie.

W tegorocznej edycji, do tytułu krajowego zwycięzcy w jednej z 12 kategorii konkursowych aspirują ZM Henryk Kania S.A. Jeśli to się uda, firma – jeden z liderów rynku wędliniarskiego w Polsce – weźmie udział w wielkim finale w maju 2018 r., gdzie zostanie ogłoszonych 12 finalistów europejskich. – Wyróżnienia takie jak obecność na liście „Ones to watch” konkursu European Business Awards są dla nas potwierdzeniem faktu, że skutecznie i z powodzeniem realizowana przez nas strategia biznesowa zauważalna jest nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. I dodaje: – Każdego roku znacząco zwiększamy sprzedaż, co przekłada się na bardzo duży wzrost udziałów rynkowych Spółki niemal we wszystkich kategoriach produktowych. W naszej ofercie regularnie pojawiają się innowacje produktowe, takie jak chociażby mięsne przekąski czy mięsne batony proteinowe. Efektem tak dynamicznego rozwoju są m.in. prestiżowe wyróżnienia, które są dla nas dodatkową motywacją do jeszcze cięższej pracy.

Adrian Tripp, dyrektor generalny European Business Awards, powiedział: – Chcemy szerzej poznawać wiele niesamowitych historii sukcesu w biznesie z całej Europy. Talent, poświęcenie i innowacyjność tych firm tworzy miejsca pracy i wiele innych możliwości. Jest motorem dobrobytu ich kraju. Listy „Ones to Watch” są wyznacznikiem sukcesu dla europejskiej społeczności biznesowej.

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.