handel towary konsumpcyjne

W okresie świątecznym sprzedano 5,9 mln konsol PlayStation 4

09.01.2018 | PlayStation

Sony Interactive Entertainment (SIE) informuje, że w okresie świątecznym minionego roku odnotowano świetne wyniki sprzedażowe systemu PlayStation®4 (PS4™).

  • W ramach świątecznych zakupów w 2017 r. klienci na całym świecie kupili ponad 5,9 mln*1 urządzeń PlayStation®4 (PS4™).
  • Na dzień 31 grudnia 2017 r. na świecie sprzedano ponad 73,6 mln urządzeń PS4*2.
  • Na podstawie danych ze sklepów oraz liczby pobrań odnotowanych na PlayStation®Store ustalono, że w samym tylko okresie świątecznym 2017 roku sprzedano ponad 55,9 mln gier na PS4*3. Łączna sprzedaż gier na PS4 na dzień 31 grudnia 2017 r. wyniósł aż 645 mln kopii*4.

John Kodera, prezydent i dyrektor generalny Sony Interactive Entertainment powiedział: „Niezmiernie miło mi ogłosić, że dzięki nieustającemu zainteresowaniu fanów na całym świecie miniony okres świąteczny przyniósł znaczny sukces sprzedażowy. Liczba użytkowników PlayStation Network nie przestaje rosnąć, a grono abonentów PlayStation Plus przekracza już 31,5 mln*5. Sprzedaż internetowa w PS Store w grudniu 2017 r. osiągnęła najlepszy jak dotąd wynik miesięczny. Korzystając z okazji, chciałbym serdecznie podziękować członkom społeczności zgromadzonej wokół PlayStation oraz naszym partnerom. Bez waszego wsparcia nie osiągnęlibyśmy tak wspaniałych rezultatów. Obiecujemy, że wciąż będziemy dokładać starań, by móc dostarczać naszym fanom niesamowitych emocji poprzez najwyższej klasy rozrywkę i innowacyjne usługi. PS4 nie przestanie się rozwijać i pozostanie najlepszą platformą do grania”.

 System PS4 jest obecnie dostępny w 127 krajach i regionach.*6

###

*1 Wyniki sprzedaży konsumenckiej według wyliczeń SIE. Dane sprzedażowe PS4 z Japonii i Azji zebrane między 20.11.2017 r. a 31.12.2017 r., z Ameryki Północnej i Łacińskiej zebrane między 19.11.2017 r. a 30.12.2017 r. i Europy między 20.11.2017 r. a 31.12.2017 r.

*2 Wyniki sprzedaży konsumenckiej według wyliczeń SIE. Dane sprzedażowe z Japonii oraz Azji zebrane między 22.02.2014 r. a 31.12.2017 r., z Ameryki Północnej zebrane między 15.11.2013 r. a 30.12.2017 r., z Ameryki Łacińskiej między 29.11.2013 r. a 30.12.2017 r., w Europie między 29.11.2013 a 31.12.2017 i Azji między 17.12.2013 r. a 31.12.2017 r.

*3 Wyniki sprzedaży konsumenckiej według wyliczeń SIE. Dane sprzedażowe z Japonii oraz Azji zebrane między 20.11.2017 r. a 31.12.2017 r., z Ameryki Północnej i Łacińskiej zebrane między 19.11.2017 r. a 30.12.2017 r. i Europy między 20.11.2017 r. a 31.12.2017 r.

*4 Wyniki sprzedaży konsumenckiej według wyliczeń SIE. Dane sprzedażowe z Japonii zebrane między 22.02.2014 r. a 31.12.2017 r., z Ameryki Północnej zebrane między 15.11.2013 r. a 30.12.2017 r., z Europy między 29.11.2013 a 31.12.2017, Ameryki Łacińskiej między 29.11.2013 r. a 30.12.2017 r. i Azji między 17.12.2013 r. a 31.12.2017 r.

*5 Stan na koniec grudnia 2017 r.

*6 Stan na dzień 25.12.2017 r.

kontakt dla mediów
PlayStation
Grzegorz Kuźnik

grzegorz.kuznik@mslgroup.com

informacje o firmie

Sony Interactive Entertainment

Światowy lider w dziedzinie rozrywki interaktywnej i cyfrowej. Firma Sony Interactive Entertainment (SIE) odpowiada za markę PlayStation® - rodzinę urządzeń i usług. Od premiery w Japonii w 1994 roku PlayStation niezmiennie dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania. Do rodziny usług i produktów PlayStation należą PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation®Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation™Vue, Oprogramowanie PlayStation®Original oraz inne aplikacje wyprodukowane przez SIE Worldwide Studios. Główna siedziba SIE mieści się w San Mateo w Kalifornii, a centrale regionalne w Londynie i Tokio. Firma jest częścią globalnej korporacji Sony.

 „PlayStation” i „PS4” są zastrzeżonymi znakami towarowymi Sony Interactive Entertainment Inc. Pozostałe znaki towarowe należą do ich właścicieli.

załączniki

więcej z kategorii handel