nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Nowa inwestycja w Krakowie pod szyldem Best Western Hotels & Resorts

Na początku 2018 roku ruszy budowa nowego hotelu, który zlokalizowany będzie przy ulicy Kapitana Mieczysława Medweckiego. Nowy obiekt będzie funkcjonować pod szyldem maki Best Western. Inwestorem jest spółka Doctor Q Bud.

Best Western Balice Airport zaoferuje 153 pokoje, restaurację, lobby bar, sale konferencyjne oraz duże parkingi - podziemny i nadziemny. Hotel będzie miał 8 kondygnacji. Do jego budowy zostaną zastosowane ekologiczne i energooszczędne rozwiązania. Obiekt będzie przyjazny rodzicom podróżującym z dziećmi - zarówno pokoje, jak i przestrzenie wspólne zostaną wyposażone specjalnie pod tym kątem. Głównym atutem obiektu będzie jego lokalizacja – w pobliżu głównego terminala lotniska oraz autostradowej obwodnicy Krakowa. Oferta hotelu skierowana będzie zarówno do gości biznesowych, turystów indywidualnych podróżujących do Krakowa samolotem lub samochodem, jak i do zorganizowanych wycieczek.

Bardzo cieszy nas fakt, że kolejny już inwestor podejmuje decyzję o budowie obiektu z zamysłem dołączenia do Best Western. Kraków i jego okolice to bardzo atrakcyjna lokalizacja dla tego typu inwestycji. Dzięki wsparciu sieci np. w zakresie marketingu oraz dołączeniu do naszych systemów rezerwacyjnych, Best Western Balice Airport z pewnością szybko zyska zaufanie gości z Polski i zagranicy - stwierdziła Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Otwarcie obiektu planowane jest na czwarty kwartał 2019 roku. Inwestorem jest krakowski deweloper - spółka Doctor Q Bud. Autorem projektu architektonicznego oraz wnętrz jest krakowska pracownia architektoniczna Iliard Architecture & Project Management. Działania doradcze przy planowaniu koncepcji oraz wyborze operatora Hotelu prowadziła firma HS Consulting.

Mając ponad 20-letnie doświadczenie na rynku deweloperskim, zrealizowaliśmy już wiele ciekawych projektów. Tysiące osób zaufało naszej firmie i zainwestowało w budowane przez nas nieruchomości. Mamy nadzieję, że w przypadku tworzonego przez nas obiektu hotelowego spotkamy się z równie dobrym odbiorem gości. Tak samo jak w przypadku inwestycji mieszkaniowych, hotel będzie wpisywał się w potrzeby odwiedzających oraz swoje otoczenie – skomentował Mariusz Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu Doctor Q Bud.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.