nowe produkty/usługi sport internet technologie

Nowe funkcjonalności dla kibiców na stadionie Legii – Ericsson wspiera Social WiFi

12.12.2017 | Ericsson Sp. z o.o.

Kibice dzięki rozwiązaniu będą mogli na bieżąco obserwować statystyki, śledzić ciekawostki dla fanów, wystawiać oceny gry poszczególnych piłkarzy, czy oceniać usługi dostępne na stadionie usługi oraz obstawiać wynik meczu.

Legia była w roku 2015 pierwszym europejskim obiektem, na którym Ericsson wdrożył rozwiązanie Connected Venue oparte o indywidualną sieć Wifi .Dążąc do pełnego wykorzystania infrastruktury, Ericsson umożliwił firmie Social WiFi dostosowanie rozwiązania do potrzeb kibiców na stadionie. Projekt powstał dzięki współpracy z programem akceleracyjnym Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Startup Spark.

Pierwszy test rozwiązania przeprowadzony został podczas meczu Ekstraklasy Legia - Górnik. Kibice mogli zalogować się przy pomocy Facebooka lub maila, zdobywając stały dostęp do sieci, otrzymując zestaw ciekawostek o meczu oraz specjalny kod rabatowy albo skorzystać z Internetu przez 10 minut bez logowania.

„Stadion Legii Warszawa jest dla firmy Ericsson modelowym przykładem partnerstwa technologiczno-biznesowego. Kontynuujemy współpracę z Klubem poprzez oferowanie kibicom coraz to nowych, innowacyjnych usług - w przyszłości wykorzystujących również możliwości jakie dają sieci 5G” - powiedział Marcin Sugak, dyrektor rozwoju biznesu w firmie Ericsson.

„Darmowe i szybkie połączenie do internetu, zapewnione przez firmę Ericsson, pozwala nam testować i wprowadzać usługi angażujące kibiców i ułatwiające wizytę na stadionie. Dodatkową wartością jest bliska współpraca Legii, firmy Ericsson i SocialWiFi. Pozwala to dzielić się pomysłami i budować usługę z pełnym zrozumieniem potrzeb kibica.”  - mówi Adam Piotrowicz, dyrektor ds. digital w Legia Warszawa.

Współpraca z Social WiFi wpisuje się w strategię współpracy firmy Ericsson ze startupami. Ericsson wspiera startupy w pozyskiwaniu funduszy na wdrożenia u swoich klientów w Polsce, a także promuje zastosowane rozwiązania również w innych krajach, otwiera startupom możliwości ekspansji na świecie.

 

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

załączniki

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska