handel energetyka

Tauron najemcą centrów handlowych Carrefour

06.12.2017 | Carrefour Polska

Tauron Polska Energia, dostawca energii elektrycznej oraz gazu, rozpoczął współpracę z Carrefour Polska, właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych w Polsce. Pierwszy lokal nowego najemcy jest już dostępny w Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju. Drugi wkrótce otwarty zostanie w Rybniku.

Do grona najemców centrów handlowych Carrefour Polska dołączyła nowa marka – Tauron Polska Energia. Dostawca energii elektrycznej i gazu dla domów i firm podpisał z francuską siecią umowy najmu na lokale w dwóch śląskich galeriach handlowych.

Pierwszy punkt obsługi klientów Tauron jest już dostępny w Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju. Nowocześnie zaaranżowany lokal o powierzchni ponad 100 mkw. oddano do dyspozycji klientów 4 grudnia.

Nowy najemca rozszerzył ofertę usługową Galerii Zdrój, którą obecnie budują takie marki, jak Orange, T-mobile, Play, nc+, a także kantor, biuro podróży czy poczta. Galeria zapewnia klientom również szeroką ofertę modową, na którą składają się salony między innymi H&M, Orsay, Diverse, a także bogaty wybór obuwia od CCC, Deichmann czy Ryłko.

Wkrótce z usług punktu obsługi klientów Tauron będą mogli skorzystać również klienci Galerii Śląskiej w Rybniku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.