wydarzenia media/marketing/reklama

Akcja „Mural” ING Banku Śląskiego nagrodzona Kreaturą 2017

06.12.2017 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Akcja społecznościowa ING „Mural” - angażująca lokalną społeczność, została uznana za najlepsze działanie w kategorii social media w 2017 roku. Nagrodę przyznało jury XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2017.

- W kampanii Mojego ING udowadniamy, że „Moje zmienia wszystko” – także lokalne podwórka. W końcu o rzeczach i miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie, mówimy „moje”.  Najpierw miejscowi artyści pokazywali miasta swoimi oczami, potem w mediach społecznościowych zachęcaliśmy do tego Polaków. Dzięki połączeniu działań w danych miejscowościach z działaniami w mediach społecznościowych zaangażowaliśmy internautów, lokalne społeczności i media. Cieszymy się, że nasza akcja została doceniona również przez branżę i jury konkursumówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Nagrodzona akcja „Mural” była częścią ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej system bankowości internetowej Moje ING. Bank w Społeczności ING zorganizował internetowy konkurs, w którym zachęcał do wyrażania sympatii do swojego miasta. Wszystko śladem sześciu lokalnych artystów, którzy w swoich miastach przełożyli myśl kampanii na siatki wieloformatowe. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście., a bank obiecał zwycięskie hasło zwizualizować w formie murala.

Wygrało hasło użytkownika z Łodzi: „Moja Łódź, Moje wiosła, Mój cel.” Projekty murala obrazującego hasła stworzyli łódzcy artyści, a o wybór najlepszego projektu bank poprosił w internecie osoby najbardziej zainteresowane – mieszkańców miasta.

Ta inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i ogromnym zaangażowaniem mieszkańców. W ciągu kilku dni od rozpoczęcia głosowania post dotarł do ponad 360 tys. odbiorców, a na projekty wizualizacji zwycięskiego hasła oddano ponad 10 tys. głosów.

Zwycięski mural można oglądać na ścianie budynku przy ulicy Piotrkowskiej 217 w Łodzi.

Jego autorem jest Adam Rżanek, grafik i rysownik, na co dzień Art Director w łódzkiej agencji kreatywnej MOSQI.TO, ux and ui. Ukończył Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi.  Sam o muralu mówi: „Chciałem wpasować się w klimat miasta, jej kamienic i podwórek i to właśnie się spodobało.”

Materiał o powstawaniu murala jest dostępny na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=34JERQOJIQ4

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie