handel sprawy społeczne

Ruszają świąteczne zbiórki Caritas w sklepach Carrefour

06.12.2017 | Carrefour Polska

Sklepy sieci Carrefour dołączyły do akcji Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy już 8 i 9 grudnia Caritas Polska we współpracy ze swoimi diecezjalnymi oddziałami, zorganizuje trzynastą zbiórkę żywności w wybranych hiper- i supermarketach Carrefour.

Tegoroczna zbiórka odbędzie już w najbliższy weekend (8-9 grudnia), zarówno w hiper-, jak i supermarketach Carrefour w 30 polskich miastach. Wolontariusze Caritas będą zbierać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia oraz te, które są łatwe do przechowywania, np.: makarony, kasze, konserwy, przetwory, słodycze czy bakalie. Produkty zebrane podczas zbiórki trafią do osób biednych, rodzin wielodzietnych, osób samotnie wychowujących dzieci, bezdomnych, chorych i bezrobotnych, a także do osób pracujących, których nie stać na zakup podstawowych artykułów spożywczych. Każdorazowo, w akcji zbierania żywności uczestniczy około 20 tysięcy wolontariuszy, którzy udzielają klientom wszystkich niezbędnych informacji dotyczących zbiórki oraz potrzebnych produktów.

Warto podkreślić, że Carrefour Polska od wielu lat współpracuje z Caritas Polska. Dzięki grantowi przyznanemu Caritas przez Fundację Carrefour, kilka lat temu wspólnie zrealizowano program skierowany do dzieci „Dożywianie z Carrefour”.  Na trzyletnią realizację programu przeznaczono 3 mln 450 tys. złotych i wydano ponad 600 tys. posiłków.

Carrefour Polska, w ramach realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu aktywnie wspiera organizacje pozarządowe działające na rzecz zmniejszenia ubóstwa, wyrównywania szans, przeciwdziałania marnotrawstwu, czy też promocji zdrowego stylu życia. W działalność charytatywną angażuje się zarówno centrala firmy, jak i sklepy sieci Carrefour w całej Polsce.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.