styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Idealny domowy chleb na świąteczny stół

05.12.2017 | MPM

Zainteresowanie zdrową żywnością przyniosło modę na samodzielne wypieki domowego pieczywa. W okresie świąt Bożego Narodzenia kulinarnych obowiązków jest zwykle więcej, dlatego w przyrządzeniu świątecznego bochenka pomoże wypiekacz do chleba MUC-01.

Nowoczesne urządzenia do wypiekania chleba sprawiają, że można cieszyć się zapachem świeżo upieczonego pieczywa nie tylko w pobliżu piekarni, ale też we własnym domu. Własnoręczne przygotowywanie ciasta to szansa na dobranie najlepszych sprawdzonych składników, bez dodatkowych chemicznych ulepszaczy.

Profesjonalny wypiekacz MUC-01 marki MPM pomoże szybko i kompleksowo przygotować, np. chleb razowy, bezglutenowy, francuski, na zakwasie, korzenny czy z bakaliami. Urządzenie posiada aż 12 automatycznych programów, dlatego sprawdzi się w każdym domu. Wystarczy odmierzyć składniki, umieścić je w formie do wypieku i wybrać odpowiedni plan pieczenia. Nowy model MUC-01 poradzi sobie z każdym rodzajem produktów - dokładnie je wymiesza, następnie wygniecie ciasto, pozostawi je do wyrośnięcia i na samym końcu upiecze. Będzie niezwykle pomocny podczas świąt, kiedy lista potraw do zrobienia jest długa. Świeże, chrupiące pieczywo o przyjemnym smaku i delikatnym aromacie będzie doskonałym dodatkiem na wigilijnym stole. Wielozadaniowość tego urządzenia z pewnością docenią też miłośnicy słodkich kremów - produkt pomoże zrobić marmoladę lub dżem.

Urządzenie MPM do wypiekania chleba o optymalnej mocy 600 W posiada 3-stopniową regulację wielkości chleba: 450, 680, 900 g oraz 2-stopniowy system przyrumienienia skórki. Wypiekacz jest wyposażony w elektroniczny, podświetlany panel sterujący – wyświetlacz LCD i okienko do podglądu wypieku. Dzięki temu pieczenie jest bardzo wygodne i proste. Co więcej, sygnał dźwiękowy urządzenia powiadomi użytkownika o zakończeniu pracy a w razie potrzeby produkt podtrzyma temperaturę wypieku nawet do 60 minut. Nowy model posiada także funkcję opóźnionego startu – w zależności od przepisu pieczenie można rozpocząć się do 13 godzin po włożeniu ciasta do pojemnika.

Wypiekacz do chleba MUC-01

Cena: 299 zł

Funkcje:

  • Elektroniczny, podświetlany panel sterujący – wyświetlacz LCD
  • 12 automatycznych programów:
    • A-wypiekania: 1. PODSTAWOWY, 2. FRANCUSKI, 3. SŁODKI, 4. DROŻDŻOWY, 5. RAZOWY, 6. TOSTOWY, 9. JOGURTOWY
    • B-inne: 7. UBIJANIE, 8. DŻEM, 10. ZAGNIATANIE, 11. SZYBKIE PIECZENIE, 12. DOPIEKANIE
  • Kompleksowe przygotowanie ciasta: mieszanie, ugniatanie, wyrabianie, wyrastanie i pieczenie
  • 3-stopniowa regulacja wielkości chleba: 450, 680, 900 g
  • 2-stopniowa regulacja przyrumienienia skórki
  • Funkcja podtrzymywania temperatury – do 60 minut
  • Funkcja opóźnionego startu – do 13,5 h
  • Forma do wypieku i mieszadło pokryte nieprzywierającą powłoką
  • Okienko do podglądu
  • Podłączenie do sieci sygnalizowane dźwiękiem
  • Zakończenie pracy sygnalizowane dźwiękiem
  • Gumowe, antypoślizgowe nóżki

Wyposażenie:

  • Miarka 250 ml, 2 łyżeczki i hak do wyjmowania mieszadła

Parametry techniczne:

  • 220-240 V 50 Hz
  • 99 480-600 W
informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.