media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING doceniony przez klientów

04.12.2017 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski zdobył tytuł „Bank doceniony przez klientów”, przyznawany na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia: „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii: „Ocena punktów styku”.

Tytuł „Bank doceniony przez klientów” przyznawany jest na podstawie ocen klientów, w trzech kategoriach:

  • Satysfakcja – ranking główny;
  • Ocena punktów styku;
  • Ocena opłat i prowizji.

W tegorocznej edycji ING Bank Śląski otrzymał najwyższe noty w kategorii „Ocena punktów styku”. Klienci oceniali możliwość kontaktu z bankiem poprzez oddział, infolinię, bankowość internetową oraz mobilną, a także stronę internetową.

Badanie, obejmujące 14 największych banków detalicznych działających na polskim rynku, zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia za pomocą mixu metod ilościowych: 

  • Metoda CAWI (epanel.pl);
  • Metoda TAPI - wywiady face-to-face realizowane przy użyciu tabletów, w grupach demograficznych o niższej penetracji Internetu.

Każdy z banków oceniało ok. 250 jego klientów.

Więcej informacji na stronie http://www.arc.com.pl

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie