technologie media/marketing/reklama

Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii

Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami.

Kampania podkreśla, że za każdym podarunkiem kryje się nie tylko przedmiot, ale przede wszystkim nowe możliwości i emocje, które ten prezent wywołuje lub pomaga uchwycić. Akcji towarzyszy promocja sprzedażowa, w ramach której wybrane produkty premiowane są częściowym zwrotem środków lub dodatkowymi akcesoriami.

Trwająca do 24 grudnia kampania, obejmuje działania w internecie, telewizję i outdoor w największych miastach w Polsce. Towarzyszy jej 30-sekundowy spot, dostępny pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=DBXVfLUN9iM. Specjalną kreację przygotowano również na największy w kraju nośnik outdoorowy, przy ulicy Sobieskiego w Warszawie.

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Szczegółowe informacje o promocji dostępne są na stronie: http://www.samsung.com/pl/campaign/xmass/wiecej-niz-prezent/

 

kontakt dla mediów
Mateusz Rzempała
Junior PR Manager Mobile, Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Mateusz Rzempała

m.rzempala@samsung.com

informacje o firmie

O firmie

Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. 
Więcej informacji można znaleźć na stronach: http://samsungmedia.pl oraz http://news.samsung.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Mateusz Rzempała
Junior PR Manager Mobile, Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Mateusz Rzempała

m.rzempala@samsung.com

informacje o firmie

O firmie

Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. 
Więcej informacji można znaleźć na stronach: http://samsungmedia.pl oraz http://news.samsung.com.