handel media/marketing/reklama

Nie wiesz, co kupić w prezencie gwiazdkowym? Sprawdź trzy uniwersalne pomysły

24.11.2017 | LOGO

Co roku stajemy przed tym samym dylematem – co kupić w prezencie gwiazdkowym? Raczej nie jest to problemem, gdy kupujemy coś najbliższej osobie. Zazwyczaj znamy ją dobrze lub możemy po prostu zapytać o wymarzoną rzecz. Gorzej, jeżeli kupujemy prezent przyszłym teściom lub koledze z pracy. Wtedy najlepiej postawić na coś uniwersalnego.

Książki

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Biblioteki Narodowej wynika, że w 2016 roku 37% Polaków sięgnęło po co najmniej jedną książkę, a 10% – po co najmniej siedem. Na podstawie tego podsumowania masz więc prawie 50% szansy, że prezent od Ciebie zostanie nagrodzony szczerym uśmiechem, a Ty zdobędziesz uznanie obdarowanego.

Kosmetyki

Kosmetyki to zawsze trafiony prezent. Są praktyczne, a w dodatku producenci wychodzą naprzeciw kupującym i tworzą specjalne zestawy w świątecznych opakowaniach. Nie musisz więc zastanawiać się nad właściwą kompozycją żeli do mycia i balsamów do ciała. Na sklepowych półkach znajdziesz cały wachlarz produktów na każdą kieszeń.

Karty podarunkowe

To jeden z tych wspaniałych wynalazków, dzięki któremu czas spędzony między sklepowymi półkami można spożytkować na coś zdecydowanie bardziej przyjemnego, na przykład na czytanie nowego numeru „Logo”. Oferta jest różnorodna, bo wiele sklepów oferuje sprzedaż kart podarunkowych. Jedyne, co musisz zrobić, to dokonać subiektywnego wyboru punktu handlowego.

Jeszcze więcej ciekawych pomysłów na świąteczny prezent znajduje się w najnowszym numerze magazynu „Logo” dostępnym w sprzedaży od 24 listopada.

informacje o firmie

„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.

informacje o firmie

„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.