nowe produkty/usługi handel ekonomia/biznes/finanse

Black Friday rządzi cały weekend w Carrefour Polska

23.11.2017 | Carrefour Polska

Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, zawita od 24 listopada do sklepów Carrefour Polska. Czarny Piątek e-bonów potrwa w sklepach sieci aż do niedzieli.

Od piątku, 24 listopada, do niedzieli, 26 listopada, klienci sklepów Carrefour będą mogli zdobyć e-bony na kolejne zakupy w wysokości od 20% do 30% wartości produktów zakupionych w czasie trwania promocji Black Friday. Maksymalna wartość e-bonu może wynieść 500 PLN, a ich wykorzystanie będzie możliwe od 27 listopada do 7 grudnia w sklepach Carrefour Polska.

E-bony w wysokości 20% wartości zakupionych produktów można otrzymać za kupno towarów takich jak: telewizory, telefony komórkowe, artykuły AGD dla urody, książki, bombki, żarówki, bagaż, artykuły wyposażenia domu, szkolne i biurowe BIC. Natomiast bony w wysokości 30% wartości kupionych produktów klienci otrzymają za zakup kurtek, swetrów oraz butów. Dodatkowo, wybrane  produkty z kategorii drogeria i perfumeria zostały objęte 50% zniżką. Więcej kuponów rabatowych dla klientów Carrefour Polska z okazji Czarnego Piątku będzie dostępnych w aplikacji Mój Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.