wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Bank BGŻ BNP Paribas wyróżniony w konkursie „Siła Przyciągania”

16.11.2017 | Bank BNP Paribas

W II edycji konkursu „Siła Przyciągania” Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał wyróżnienie w kategorii najlepsza inicjatywa „out of the box” za kampanię „Wirtualne Dni Otwarte”. Relację z wydarzenia można obejrzeć w filmie „Łazikiem po pracę”.  

W czerwcu br. Bank BGŻ BNP Paribas zorganizował Wirtualne Dni Otwarte. Akcja pod hasłem „Łazikiem po pracę” odbyła się na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Dzięki przygotowanej specjalnie na tę okazję stronie internetowej w wydarzeniu wzięli udział również zainteresowani internauci. Studenci odwiedzający stoisko promocyjne lub stronę internetową mogli – przy użyciu specjalnej konsoli – sterować robotem znajdującym się w Centrali Banku w Warszawie i w Krakowie. Przemierzając korytarze i piętra budynków, mieli szansę porozmawiać z pracownikami – dowiedzieć się, na czym polega praca w danym obszarze oraz jakie kompetencje są niezbędne, aby podjąć w nim pracę, a także przekonać się, jaka atmosfera panuje w odwiedzonym zespole. Podczas akcji można było również zapoznać się z programami praktyk przygotowanymi na ten rok. 

To już kolejne wyróżnienie za kampanię „Wirtualne Dni Otwarte”. W październiku br. projekt został także nagrodzony w ósmej edycji konkursu „Employer Branding Stars”. 

- Wyróżnienie w kategorii „out of the box” potwierdza, że zrealizowana kampania stanowi unikatowe i wyjątkowe działanie w obszarze employer brandingu – podkreśla Magdalena Legęć, wiceprezes Zarządu Banku. Dzięki podjętej inicjatywie internauci mogli poznać kulturę pracy w naszej organizacji, poczuć panującą atmosferę i porozmawiać z pracownikami. Projekty takie jak Wirtualne Dni Otwarte sprawiają, że potencjalni kandydaci zaczynają widzieć w Banku BGŻ BNP Paribas nie tylko instytucję finansową, ale także Bank jako miejsce pracy. Ponadto, inicjatywa bardzo dobrze wpisuje się w proces zmian zachodzący w naszym Banku w zakresie kultury i digitalizacji – podkreśla Magdalena Legęć.   

Konkurs „Siła Przyciągania” powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska. Projekt ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych inicjatyw, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Organizatorzy szukają firm, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.   

Relacja z wydarzenia „Wirtualne Dni Otwarte” https://www.youtube.com/watch?v=ciiOwrHGr5A

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

informacje o firmie