nowe produkty/usługi polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” ujawnia, jak Tusk oddał Putinowi śledztwo smoleńskie

– Kancelaria Premiera Donalda Tuska zamówiła analizę, z której wynikało, że w sprawie katastrofy smoleńskiej nie trzeba było stosować prawa, które oddało śledztwo w ręce Rosjan. Dotarliśmy do tego dokumentu pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Jak Tusk oddał śledztwo Putinowi”. 

Na łamach „Do Rzeczy” również:

 – Pacjenci muszą być na pierwszym planie – mówi Konstanty Radziwiłł, minister zdrowia, w rozmowie z Katarzyną Pinkosz.

– Kiedy wciskanie informacyjnego „gazu do dechy” w TVP staje się nawykiem, wyparowuje wszelka finezja i wartość pluralizmu medialnego obraca się przeciw PiS zauważa Piotr Semka w tekście „Medialny nerw”.

Dlaczego dzisiaj Frasyniuk kładzie się przed miesięcznicą smoleńską i szarpie się z policją? Nie wiem. Może po prostu przyzwyczaił się do dostatniego życia? – zastanawia się Krzysztof Wyszkowski, były opozycjonista, członek Kolegium IPN, w rozmowie z Marcinem Makowskim.

– Nacjonalizm katalońskich elit i chęć oderwania Katalonii od Hiszpanii mogą mieć bardzo prozaiczne podłoże – korupcyjną zgniliznę i próbę uniknięcia kary przez najbardziej wpływowych polityków i biznesmenów tamtego regionu przekonuje Grzegorz Małecki w tekście „Kronika zapowiadanego zamachu stanu”.

Na ołtarzu współpracy z polską prawicą ukraińscy nacjonaliści nie zamierzają składać kultu OUN/UPA. Dla nich Bandera i Szuchewycz to symbole walki z Moskwą, nie zaś rzezi Polaków pisze z Kijowa Maciej Pieczyński w tekście „«Propolska» twarz Bandery”.

Przestawianie co pół roku wskazówek zegarków nie tylko nie przynosi oszczędności, lecz także zmniejsza produktywność pracowników, pogarsza nastroje konsumentów oraz inwestorów. Czy w Polsce przestaniemy zmieniać czas? zastanawia się Jacek Przybylski w artykule „Dobra zmiana?”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Agnieszka Niewińska o zagadce pierwszej damy, Wiesław Chełminiak o wystawie prac Lawrence’a Almy-Tademy w Londynie oraz Andrzej Horubała o najnowszym filmie Andrzeja Jakimowskiego.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 23 października 2017. Tygodnik „Do Rzeczy” można też czytać w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival), e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576) oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla:

– systemu Android: (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost)

– systemu iOS (https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8).

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.