nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Włącz gościnność z MPM

16.10.2017 | MPM

Nowa kampania wizerunkowa firmy

Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. Kampania zatytułowana „MPM. Włącz gościnność” poprzez pokazanie bohaterów różnych narodowości mieszkających w Polsce zachęca do wspólnego spędzania czasu przy porannej kawie, obiedzie czy organizacji większych przyjęć.

Kampania ruszyła 16 października i potrwa dwa tygodnie. Opiera się na czterech wersjach spotu 15’’ z różnymi zakończeniami i pięciu spotach 30’’ on-line, w których każdy z bohaterów opowiada swoją historię, która nawiązuje do ducha polskiej gościnności. Kampania ma na celu zaprezentowanie najlepszych rozwiązań firmy MPM, która od 30 lat obserwuje zwyczaje i style życia Polaków oferując rozwiązania przemyślane i uszyte na miarę każdego gościnnego domu: m.in. suszarki do grzybów i owoców, chłodziarki do wina, slow-juicery czy sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach.

W obecnym zabieganym świecie i dobie Internetu ciężko czasem znaleźć czas na celebrowanie spotkań „w realu”. Poprzez naszą kampanię pragniemy wzmacniać polską gościnność, chcemy zachęcać do spotkań i bycia razem. Produkty MPM doskonale wpisują się w kultywowanie tradycji gościnności, którą my Polacy mamy we krwi. Wspieramy gospodarzy przed i po wspólnej celebracji – niezależnie czy planują sąsiedzką kawę czy uroczyste przyjęcie. Nasze produkty są różnorodne, łatwe w użyciu i przyjazne dla każdego. – mówi Konrad Krasnodębski, Dyrektor ds. Marketingu, MPM.

W ramach kampanii online powstała strona www.wlaczgoscinnosc.pl, która przedstawia historie bohaterów spotów reklamowych i ciekawe przepisy kulinarne. Na stronie można znaleźć także przewodnik po ofercie MPM. Do każdej postaci są przypisane poszczególne produkty, które będzie można poznać jednym kliknięciem i dowiedzieć się o ich parametrach.

Nowe spoty wyświetlane będą we wszystkich głównych ogólnoinformacyjnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN) do końca października. Kampania obejmuje również banery sponsorskie oraz działania w online (m.in. VOD Onet Player). Koncept strategiczny kampanii został stworzony przez Leo Burnett i Publicis Consultants. Kampania została zaprojektowana przez Agencję Kreatywną Pompidou. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.

Spoty nowej kampanii można zobaczyć poniżej:

https://youtu.be/c4z7u2efYVA

https://youtu.be/_vflF7iIPUA

https://youtu.be/2AV_6Do4dEw

https://youtu.be/UiJ7gB3WGF8

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Stix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Stix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.