nowe produkty/usługi handel

CityFit w Białymstoku już otwarty!

16.10.2017 | Carrefour Polska

Klienci Galerii Zielone Wzgórze mogą już skorzystać z nowoczesnej powierzchni fitness. Od 14 października do ich dyspozycji oddany jest bowiem całodobowy klub sieci CityFit. Lokal został otwarty na powierzchni, która powstała w ramach trwającej rozbudowy obiektu.

Polska sieć klubów fitness CityFit otworzyła swój pierwszy lokal w Białymstoku. Klienci Galerii Zielone Wzgórze, którego właścicielem jest Carrefour Polska, mają do dyspozycji aż 1700 mkw. nowoczesnej przestrzeni gwarantującej najwyższą jakość treningu. Warunki członkostwa w klubie również są konkurencyjne.

Decydując się na standardowy karnet typu open, klubowicze nie mają obowiązku podpisywania długoterminowych umów, a dodatkowo zyskują gwarancję, że cena ich karnetu nie zmieni się tak długo, jak z nami zostaną - mówi Karolina Bałaban, PR Manager CityFit.

Podzielone na ergonomiczne strefy treningowe wnętrza oraz sprzęt najlepszych światowych marek (aż 300 urządzeń, m.in. TechnoGym) są dostępne 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Dodatkowo, w cenie karnetu klienci mogą korzystać z grupowych zajęć fitness.

Powstanie klubu fitness na terenie Galerii Zielone Wzgórze jest odpowiedzią na oczekiwania naszych klientów. Aby móc zaoferować im więcej rozrywki, podjęliśmy decyzję o rozbudowie obiektu. W wyniku przeprowadzonych prac galeria zyskała prawie 2,5 tysiąca mkw. dodatkowej powierzchni - mówi Ronan Martin, Wiceprezes ds. ekspansji i centrów handlowych w Carrefour Polska.

Galeria Zielone Wzgórze powstała w 2007 roku jako drugie wielkopowierzchniowe centrum handlowe w Białymstoku. Prace związane z rozbudową obiektu - w efekcie których powierzchnia galerii wzrosła do ponad 20 000 mkw. – powoli dobiegają końca. Obecnie trwa jeszcze modernizacja wejścia do galerii od strony ulicy Wrocławskiej. Zakończenie wszelkich prac zaplanowane jest koniec roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.