wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka

Publikacje ERGO Hestii nagrodzone w Konkursie Biuletynów Firmowych – Agape 2017

10.10.2017 | ERGO Hestia SA

ERGO Hestia kolejny rok z rzędu została doceniona za wysoką jakość publikacji. W tegorocznej edycji konkursu Biuletynów Firmowych AGAPE Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2016 „Sieć” oraz magazyn „Risk Focus” zwyciężyły w swoich kategoriach a biuletyn „Strefa Dilera” znalazł się w ścisłej czołówce.

Do Konkursu Biuletynów Firmowych AGAPE zgłaszane są publikacje z obszaru custom publishing w Polsce. W tegorocznej edycji jury Konkursu złożone było z artystów, dziennikarzy, wydawców oraz uznanych ekspertów z dziedziny PR, komunikacji, marketingu i grafiki.

- Hestyjne publikacje łączą merytoryczną wiedzę i design najwyższej próby. Podążają a niekiedy starają się wyznaczać trendy nowoczesnej komunikacji przy zachowaniu prostoty i lekkości w warstwie przekazu. Raporty roczne naszej Grupy układają się w kolekcję, wchodzą w narrację ze sztuką, czerpiąc z przemyśleń finalistów konkursu Artystyczna Podróż Hestii. W ten sposób, obok tworzonego w Sopocie Parku Rzeźby, stają się dopełnieniem mecenatu artystycznego, który konsekwentnie realizujemy od blisko dwóch dekad – komentuje Mikołaj Kunica, Dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2016 pt. „Sieć” zajął pierwsze miejsce w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2017. Zwycięska kreacja to wyjątkowe ujęcie rocznej działalności ERGO Hestii zrealizowane w stylistyce dataesthetics. Jego autorka, graficzka Hanna Dyrcz, laureatka Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w zeszłorocznej 15. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii, zebrała i przeanalizowała ogromne zbiory danych, aby wybrać te najciekawsze i najbardziej znaczące dla firmy i przedstawić je w formie zaskakujących obrazów – infografik. Powstałe obrazy można czytać zgodnie z towarzyszącą im legendą, ale mogą być również kontemplowane oddzielnie, funkcjonować jako niezależne obrazy. Praca nad Raportem była długotrwałym procesem, w którym równie ważne miejsce, co kreacja, zajmowały analiza i interpretacja danych.

Raport został również doceniony przez kapitułę międzynarodowego konkursu Information is Beautiful Awards, organizowanego przez jedną z największych na świecie grup konsultingowych – Kantar, która specjalizuje się m.in. w wizualizacji danych. Publikacja została zakwalifikowana do kolejnego etapu konkursu spośród 780 zgłoszeń z całego świata. Jest jedyną kreacją pochodzącą w całości z Polski. Ze względu na rangę i poziom konkursu, to kolejne, ważne wyróżnienie dla Raportu. W gronie nominowanych znajdują się m.in. The Washington Post, National Geographic, Reuters, Zeit, i wiele innych znanych marek.

W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2017 zwyciężył magazyn „Risk Focus”, wielokrotnie wyróżniany i nagradzany, jedyny na rynku autorski magazyn na temat zarządzania ryzykiem. Pismo skierowane jest przede wszystkim do partnerów biznesowych Grupy ERGO Hestia. Autorami eksperckich artykułów są inżynierowie ryzyka z Hestii Loss Control. Celem magazynu jest dzielenie się wiedzą z interesariuszami firmy, w szczególności przekazywanie wiedzy eksperckiej brokerom ubezpieczeniowym, menedżerom zarządzającym ryzykiem, dyrektorom finansowym i innym pracownikom z firm współpracujących. „Risk Focus” dociera również do środowiska akademickiego oraz do agentów ubezpieczeniowych.

W tej samej kategorii na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Strefa Dilera”, tworzony przez ekspertów z Biura Pakietów Dilerskich ERGO Hestii. Wydawnictwo to kolejna, ceniona na rynku publikacja wydawana przez ubezpieczyciela z myślą o swoich partnerach biznesowych – właścicielach i kadrze zarządzającej salonów samochodowych. To pozycja zdecydowanie wyróżniająca się na tle komercyjnych tytułów motoryzacyjnych, w której motoryzacja jest jedynie tłem do przedstawienia innych, nierozerwalnie z nią związanych tematów, jak np. design czy ekologia.

Konkurs Biuletynów Firmowych jest organizowany od 2001 r. przez agencją doradczą i wydawniczą AGAPE. Jest to ogólnopolski konkursu na najlepszą publikację firmową (custom publishing).

Celami Konkursu są wyłonienie najlepszych publikacji i pokazanie na ich przykładzie, w jaki sposób biuletyn firmowy może realizować cele oraz z jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich korzystać, by magazyn spełniał standardy profesjonalizmu.

kontakt dla mediów
Marcin Żebrowski
Rzecznik Prasowy, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA
Marcin Żebrowski

media@ergohestia.pl

informacje o firmie

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2016 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

załączniki

kontakt dla mediów
Marcin Żebrowski
Rzecznik Prasowy, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA
Marcin Żebrowski

media@ergohestia.pl

informacje o firmie

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2016 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.