handel styl życia zainteresowania/hobby środowisko naturalne/ekologia

Carrefour Polska zachęca do odpowiedzialnej adopcji psów

26.09.2017 | Carrefour Polska

Podopieczni Schroniska „Na Paluchu wystąpili w sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu Carrefour promującego ofertę odzieży dostępnej w hipermarketach od 27 września. 1% z obrotu ze sprzedaży jesiennej kolekcji tekstylnej Carrefour przekaże na rzecz Schroniska „Na Paluchu”. Sieć poprzez te działania, zachęca swoich klientów do odpowiedzialnej adopcji psów.

Carrefour Polska rozpoczął współpracę ze Schroniskiem “Na Paluchu” w Warszawie. W sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu promującego ofertę jesienno-zimowej odzieży wystąpili jego podopieczni. Niestandardowi „modele” podczas sesji byli pod opieką dedykowanych wolontariuszy, którzy czuwali nad ich dobrym samopoczuciem. W katalogu podano imiona wszystkich zwierząt, wiek oraz ich cechy charakterystyczne. Na zdjęciach każdy pies podpisany jest specjalnym numerem, który pomoże odnaleźć go w schronisku oraz na stronie internetowej w przypadku chęci adopcji. 1% obrotu ze sprzedaży produktów z katalogu "Jesień, każdy potrzebuje ciepła" Carrefour Polska przekaże na rzecz Schroniska na Paluchu. Dodatkowo, sieć przekazała na rzecz Schroniska na Paluchu akcesoria dla zwierząt, legowiska, zabawki, smycze oraz karmę. Katalog, w którym zaprezentowana będzie ta niezwykła sesja, obowiązywać będzie od 27 września do 9 października.

 – Carrefour Polska chętnie wspiera inicjatywy, które odpowiadają na realne potrzeby społeczne. Bezdomność zwierząt jest ważnym tematem, który postanowiliśmy nagłośnić korzystając z narzędzi marketingowych, którymi dysponuje Carrefour. Dzięki nim chcemy dotrzeć do naszych klientów w całej Polsce, aby zachęcić ich do adopcji psów i kotów z lokalnych schronisk. Nasza współpraca z warszawskim Schroniskiem na Paluchu ma stanowić inspirację dla wszystkich, którzy zetkną się z najnowszym katalogiem Carrefour – a jego nakład wynosi kilka milionów egzemplarzy – aby w miarę swoich możliwości rozważyli adopcję bezdomnego zwierzęcia– powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska.

Dzięki współpracy z Carrefour pragniemy zwrócić uwagę na potrzebę ciepła, którą odczuwa każdy z naszych podopiecznych. Jesienne ubrania dostępne w sklepach Carrefour mają nawiązywać do „ciepła”, na które czekają psy z naszego schroniska. Czekają one na właścicieli, którzy otoczą ich miłością i ofiarują im swój dom. Mamy nadzieję, że klienci sklepów Carrefour, którzy zetkną się z katalogiem, zastanowią się nad możliwością przyjęcia pod swój dach nowego domownika. Potrzebujące psy są w całej Polsce, dlatego zachęcamy klientów Carrefour do odwiedzenia schronisk w swojej okolicy – powiedział Henryk Strzelczyk, dyrektor Schroniska „Na Paluchu”.

Niecodzienny katalog Carrefour to nie jedyny kanał, za pomocą którego sieć pragnie zachęcić swoich klientów do adopcji psów. Na Facebooku oraz na kanale YouTube Carrefour Polska opublikowany został także specjalny film pokazujący przygotowania do sesji zdjęciowej z perspektywy jednego z psiaków.

Zachęcamy do obejrzenia filmu pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=VrqjKSek4JU

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.