sport styl życia zainteresowania/hobby

Jakub Piekarz promuje aktywny tryb życia w ramach programu „Nestlé porusza Polskę”

25.09.2017 | Nestlé Polska S.A.

Aktywność fizyczna to dla niego sposób na złapanie zdrowego dystansu do biegnącego świata. Sport uprawia praktycznie od zawsze, kierując się mottem życiowym „W zdrowym ciele zdrowy duch”. Teraz namawia do aktywności fizycznej Polaków – Jakub Piekarz, pracownik Nestlé Polska i Ambasador tegorocznej edycji programu „Nestlé porusza Polskę” pokazuje na swoim przykładzie, że sport to styl życia i konsekwencja w realizacji młodzieńczych pasji.

Jakub Piekarz, Key Account Manager w Nestlé Polska, uprawia sport od najmłodszych lat – treningi zaczął jako 10-letnie dziecko, chodząc do IV klasy podstawówki. Jego przygoda z siatkówką trwa już od niemal 20 lat. W dzieciństwie był wielokrotnym mistrzem zawodów o zasięgu wojewódzkim i makroregionu. Jakub, jak każdy aktywny sportowiec, odniósł wiele zwycięstw i porażek, jednak najcieplej wspomina zajęcie 5. miejsca w III lidze siatkówki seniorów oraz 11. miejsca na Mistrzostwach Polski w minisiatkówce (Zabrze 1997).

Aktywność fizyczna jest jego pasją. Jak sam mówi, sport wpisuje się w jego filozofię życia, pozwala złapać zdrowy dystans oraz rozniecić pogodny nastrój, również w trudniejszych momentach. Kiedy mówi o swoich planach, przed oczami staje mu stadion, gdzie chciałby oglądać igrzyska olimpijskie jako widz. Dzięki akcji „Nestlé porusza Polskę”, Jakub motywuje innych do działania i rozbudza w bliskich pasję, jaką jest sport, poprzez ukazanie zdrowych aspektów naszego życia. „Pamiętajmy, że sport poza wysiłkiem fizycznym to również świadome i zdrowe odżywianie. Innymi słowy w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

„Nestlé porusza Polskę” to akcja, mająca na celu promowanie wśród Polaków zdrowego i aktywnego stylu życia, m.in poprzez pogłębianie i upowszechnianie wiedzy o prawidłowym odżywianiu oraz korzystanie z ogólnodostępnych siłowni na świeżym powietrzu ufundowanych przez Nestlé. Pod koniec czerwca zakończyło się głosowanie w tegorocznej edycji programu. W rywalizacji o nagrody brało udział prawie 500 lokalizacji ze wszystkich województw. Dzięki zaangażowaniu internautów w Bytomsku, Karolewie, Pabianicach i 13 innych lokalizacjach powstaną nowoczesne siłownie plenerowe. Wszystkie obiekty wyposażone będą w profesjonalny sprzęt umożliwiający wykonywanie różnorodnych ćwiczeń.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.