nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Odkryj Francji Czar. Ruszyło święto francuskiego handlu w Carrefour Polska

20.09.2017 | Carrefour Polska

Od 20 września do 2 października potrwa operacja handlowa French Touch, w ramach której klienci ponad 100 hipermarketów i supermarketów Carrefour Polska, będą mogli kupić najlepsze francuskie wyroby w promocyjnych cenach. Carrefour już po raz trzeci został Partnerem Głównym French Touch - kampanii współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski w Polsce.

Wśród produktów objętych promocją nie zabraknie tradycyjnych francuskich przysmaków  – zarówno tych znanych, jak również mniej popularnych w Polsce. Będą to m.in. specjały marki Reflets de France, w tym sery i wędliny produkowane według tradycyjnych, regionalnych francuskich receptur. Smakoszy francuskiej kuchni ucieszy również szeroka gama produktów mięsnych, ryb i drobiu, pieczywo, a także słodyczy czy francuskiego wina. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły z kolei wybierać spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów.

Świętujący swoje 20-lecie Carrefour Polska aktywnie uczestniczy w wydarzeniach promujących kulturę Francji, a inicjatywie French Touch partneruje od jej pierwszej edycji w 2015 roku. Celem akcji jest przybliżenie kultury Francji, jej zwyczajów, kuchni i tajników francuskiego „La Belle Vie”.

W trzecią edycję French Touch zaangażowały się największe francuskie firmy działające na polskim rynku. Kampanię zwieńczy uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie, która odbędzie się już 14 października, a jej główną gwiazdą muzyczną będzie popularna również nad Wisłą Zaz. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i produktach.

Pełna lista sklepów biorących udział w operacji handlowej French Touch znajduje się na stronie www.carrefour.pl .

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.