handel sport

Carrefour partnerem 39. PZU Maratonu Warszawskiego

20.09.2017 | Carrefour Polska

Carrefour po raz kolejny został partnerem 39. PZU Maratonu Warszawskiego, który odbędzie się już 24 września. Zaangażowanie Carrefour w wydarzenia biegowe w Polsce jest związane z realizacją kampanii „Z miłości do Zdrowia”, która promuje zdrowy styl życia oraz aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników sieci handlowej.

W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu w Warszawie. Jako partner sieć przygotowała atrakcyjne stoisko, które zlokalizowane będzie przy Parku Fontann na warszawskiej Starówce, gdzie zaplanowano metę wyścigu. Kibice będą mogli m.in. skorzystać z punktu personalizacji worków sportowych Carrefour Express, spróbować pysznej kawy Montmartre oraz wypróbować imponujące koło do biegania. Zawodników ucieszy na pewno możliwość skorzystania z profesjonalnego masażu sportowego. Na stoisku przewidziano również strefę relaksu, a także wiele animacji dla dorosłych i dzieci. Carrefour wspiera także swoich pracowników, biorących udział w zawodach. W biegach w ramach wydarzenia wystartuje ponad 40 pracowników sieci, w barwach drużyny Carrefour Running Team.

Cieszę się, że kontynuujemy współpracę z Fundacją Maraton Warszawski i po raz kolejny mamy okazję wspierać biegaczy w stolicy. Na naszym stoisku w Parku Fontann z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Przygotowaliśmy wiele atrakcji zarówno dla maratończyków, jak i dla kibiców. Carrefour od kilku lat angażuje się we wspieranie maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w wielu miastach w Polsce. Jesteśmy także partnerem dużej rangi imprez sportowych, takich jak m.in. popularny wyścig Tour de Pologne – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Poprzez sponsoring biegów, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki czemu zarówno biegacze, jak i kibice mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie.

Warto dodać, że w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.