wydarzenia handel sport

Carrefour sponsorem 9. Półmaratonu Bytomskiego

14.09.2017 | Carrefour Polska

Carrefour został sponsorem 9. Półmaratonu Bytomskiego, który odbędzie się już w najbliższą niedzielę, tj. 17 września. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe to element kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez sieć.

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Realizując ten cel, już po raz trzeci sieć zdecydowała się na wsparcie 9. Półmaratonu Bytomskiego, największej imprezy biegowej w Bytomiu i jednej z największych na południu Polski. Startują w niej nie tylko amatorzy, ale także zawodowcy, trenujący w śląskich klubach sportowych.

Hipermarket Carrefour Bytom w ramach współpracy przy organizacji wydarzenia dostarczy biegaczom wodę oraz energetyczne przekąski m.in. batony. Ponadto, sklep ufundował bony towarowe i kosze prezentowe dla zwycięzców sportowych zmagań. Zaangażowanie w 9. Półmaraton Bytomski wpisuje się w działania sieci, mające na celu wsparcie lokalnych społeczności. Carrefour stara się aktywnie angażować w życie terenów, na których prowadzi działalność oraz sprawiać, aby sklepy stały się codziennym miejscem spotkań.

Carrefour od kilku lat angażuje się we wspieranie maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce. Poprzez sponsoring biegów, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. W tym roku sieć została sponsorem m.in. 3. Gdańsk Maratonu, 39. PZU Maratonu Warszawskiego, 11. PZU Biegu Trzech Kopców oraz 4. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego. Ponadto, po Carrefour jest sponsorem głównym 74. Tour de Pologne.

Warto dodać, W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.