nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Nowy hipermarket Carrefour otwiera się w Galerii Północnej

13.09.2017 | Carrefour Polska

14 września Carrefour otwiera swój 87. hipermarket w Polsce i 7. w Warszawie. Sklep powstał w Galerii Północnej zlokalizowanej na Białołęce.

Nowy hipermarket to sklep w formacie kompaktowym, oferujący blisko 5700 m2 powierzchni handlowej i prawie 37 tys. produktów. Klienci dbający o zdrowy styl życia i właściwie zbalansowaną dietę odnajdą w nim bogatą ofertę ponad 800 produktów bio, bezglutenowych i dla diabetyków, które znajdują się na Zdrowej Półce oraz szeroki wybór bakalii na wagę. Asortyment zdrowej żywności uzupełnia Targ Świeżości, gdzie każdy klient może wybierać spośród prawie 230 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Wśród artykułów dostępnych w nowym hipermarkecie klienci znajdą również markę „Jakość z Natury Carrefour”, która powstaje z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”.

- Nasz najnowszy hipermarket jest elementem lokalnego i regionalnego ekosystemu, dopasowanego zarówno ofertą, jak i lokalizacją do potrzeb klientów. Dzięki otwarciu tej placówki wzmacniamy naszą obecność w północnej części Warszawy i wychodzimy z ofertą do mieszkańców wciąż rozbudowywanej i rozwijającej się Białołęki – mówi Gilles Ballot, Dyrektor BU Hipermarkety w Carrefour Polska. – Hipermarket w Galerii Północnej jest siódmym sklepem wielkopowierzchniowym, który Carrefour otworzył w Warszawie. Nowy sklep oferuje najniższe ceny na wiele artykułów, szczególnie w zakresie produktów regionalnych i z kategorii zdrowie. Ponadto, obiekt został zaprojektowany z troską o najwyższe zadowolenie i wygodę klientów, ale także zgodnie ze standardami ekologicznymi obowiązującymi w Carrefour. Wykorzystaliśmy w nim nie tylko wszystkie rozwiązania sprawdzone na przestrzeni ostatnich 3 lat, ale także innowacje handlowe oraz technologiczne.

Z myślą o mieszkańcach

Z troski o potrzeby mieszkańców Białołęki, których duży odsetek stanowią rodziny z dziećmi i młodzi ludzie, powstała również specjalna Strefa Dziecka. Rodzice wraz z pociechami odnajdą tam bogatą ofertę 1700 produktów, między innymi tekstyliów, w tym marki TEX i zabawek. Ponadto, nowy hipermarket Carrefour posiada także wybór 700 artykułów RTV, AGD i wyposażenia domu, które z pewnością pomogą nowym mieszkańcom prężnie rozwijającej się dzielnicy. W sklepie klienci odnajdą również bogatą ofertę sezonową, a dodatkowym ułatwieniem jest przemyślane grupowanie produktów na terenie sklepu, które ułatwi i przyspieszy każde zakupy.

Po mazowiecku i regionalnie

W sklepie dostępne będzie świeżo wypiekane pieczywo oraz produkowane na miejscu wyroby cukiernicze, a także bogaty wybór wędlin i serów sprzedawanych w ladach tradycyjnych. Klienci poszukujący wyrobów mięsnych, powstających na miejscu, będą mogli skorzystać z oferty dojrzewalni wołowiny. Jedną ze specjalnych usług w dziale mięsnym jest na przykład mielenie mięsa na życzenie klienta oraz przygotowywanie na miejscu białej kiełbasy. Natomiast z myślą o wszystkich miłośnikach piw, w Strefie Alkoholi Carrefour udostępnia szeroką gamę około 300 piw regionalnych oraz innych alkoholi charakterystycznych dla Mazowsza oraz poszczególnych regionów naszego kraju. Wielbiciele regionalnych smaków odnajdą także specjalną strefę, której celem jest promocja wyrobów z różnych województw Polski. Oprócz kuchni polskiej w hipermarkecie dostępny jest również bogaty asortyment produktów Kuchni Świata, między innymi włoskiej, japońskiej, chińskiej, hiszpańskiej, francuskiej czy meksykańskiej.

W Galerii Północnej

Carrefour Polska kontynuuje strategię budowania własnego ekosystemu sklepów. Składa się on z uzupełniających się formatów placówek stacjonarnych oraz z różnych form sprzedaży cyfrowej, tak aby zapewnić klientom pełną swobodę wyboru sposobu dokonywania zakupów. Nowy hipermarket w Warszawie jest częścią tej strategii i tworzonego ekosystemu.

Siódmy sklep wielkoformatowy Carrefour w Warszawie powstał w Galerii Północnej, która jest pierwszym obiektem w stolicy zaprojektowanym z troską o środowisko – co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design). W związku z orientacją budynku na oszczędność zasobów i pozytywny wpływ na zdrowie mieszkańców również hipermarket Carrefour Polska został przygotowany w spójności z tą wizją. Sklep wykorzystuje energooszczędne oświetlenie LED oraz system chłodniczy oparty na CO2.

Programy oszczędnościowe

Z okazji otwarcia hipermarketu w Galerii Północnej klienci będą mogli również nabyć wybrane produkty w specjalnych cenach. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji Mój Carrefour skorzystają z 10% zniżki na całe zakupy.

W nowym hipermarkecie, mieszkańcy Białołęki i okolic będą mogli przystąpić również do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, będzie mogła skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek mogą otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Nowy hipermarket udostępni również usługę click & collect klientom sklepu internetowego eCarrefour.pl. Zamówione przez internet produkty niespożywcze będzie można odebrać bezpłatnie na miejscu w sklepie.

Hipermarket Carrefour jest zlokalizowany na poziomie -2 Galerii Północnej i będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 8:30 - 23:00 oraz w niedzielę w godzinach 9:00 - 21:00. W nowym sklepie znalazło zatrudnienie prawie 120 osób.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.