turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Program lojalnościowy Best Western nagrodzony przez ekspertów rankingu U.S. News & World Report

Best Western Rewards już po raz piąty z rzędu w czołowej piątce rankingu

Best Western Rewards, program lojalnościowy największej na świecie rodziny hotelarskiej, znalazł się w czołowej piątce wśród tego typu systemów według U.S. News & World Report’s 2017-2018 Best Hotel Rewards Programs. Piąty rok z rzędu Best Western Rewards® otrzymał to popularne wyróżnienie za szereg korzyści, które przynosi swoim członkom.

Aby wybrać najlepsze programy lojalnościowe w branży hotelarskiej, U.S. News wykorzystało metodologię uwzględniającą pięć obszarów: łatwość uzyskania noclegu bez opłat, zasięg geograficzny, liczbę hoteli, różnorodność obiektów oraz dodatkowe korzyści. Ocenie poddano siedemnaście spośród najbardziej znaczących programów proponowanych przez sieci hotelarskie.

Jesteśmy zaszczyceni tym, że Best Western Rewards zostało uznane za jeden z wiodących programów lojalnościowych według U.S. News już piąty rok z rzędu – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President i Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. – Sieć Best Western jest niezmiernie dumna mogąc zaoferować jeden z najbardziej korzystnych programów lojalnościowych w branży. Otrzymana nagroda odzwierciedla wyjątkową wartość oraz korzyści, których dostarczaniu członkom Best Western Rewards jesteśmy oddani. Z niecierpliwością czekamy na dalsze przecieranie szlaków w zakresie programów lojalnościowych w branży hotelarskiej, m. in. przez przyjemne i wyjątkowe niespodzianki, które zaplanowaliśmy dla członków BWR w nadchodzących miesiącach.

Przywiązanie gości pozostaje głównym obszarem uwagi w sektorze podróżniczym oraz jednym w najważniejszych priorytetów dla Best Western. Słuchając głosu konsumentów, sieć uruchomiła nową odsłonę, aby dostarczyć możliwość łatwego wymieniania punktów na nagrody, nową cyfrową kartę członkowską dla łatwości i wygody korzystania z systemu oraz wyjątkowe rabaty, bonusy  i promocje.

Best Western Rewards w ostatnich latach uzyskał szereg nagród, a otrzymane niedawno piąte z rzędu wyróżnienie przyznane przez U.S. News & World Report jest jedną z nich – w zestawieniu wiodących programów lojalnościowych, system zdobył uznanie, które odzwierciedla jego jakość oraz oferowane korzyści, m. in. w ocenie Loyalty 360 oraz WalletHub.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.