wydarzenia handel

„Dzień Sąsiada” w supermarketach Carrefour

07.09.2017 | Carrefour Polska

Carrefour dba o dobre, sąsiedzkie relacje ze swoimi klientami, dlatego już 9 września we wszystkich supermarketach sieci odbędzie się „Dzień Sąsiada”. W tym roku sklepy przygotowały wiele atrakcji, a tego dnia we wszystkich supermarketach sieci czekać będą atrakcyjne niespodzianki.

9 września we wszystkich supermarketach Carrefour klienci będą mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanych atrakcji. Tego dnia sieć pragnie docenić swoich sąsiadów i zaprasza ich do wspólnego świętowania. W supermarketach Carrefour na klientów czekać będzie m.in. wspólne grillowanie lub degustacja produktów marki własnej Carrefour i artykułów od lokalnych dostawców. Ponadto klienci, którzy tego dnia zrobią zakupy, otrzymają przy kasie kupon konkursowy. Każda osoba, która w ciekawy sposób rozwinie hasło „Twój Market codziennych zakupów” i wrzuci kupon do specjalnej urny ma szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Ciekawa zabawa czeka także na naszych najmłodszych sąsiadów, którzy w specjalnym kąciku plastycznym będą mogli przygotować rysunek zatytułowany „Mój Market przyszłości”. Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone zestawami zabawek i słodyczy.

Carrefour nie zapomniał także o użytkownikach aplikacji mobilnej Mój Carrefour. W dniach 9 i 10 września na osoby posiadające aplikację czekać będą wyjątkowe promocje. Dodatkowo klienci, którzy w oznaczonych punktach informacyjnych pobiorą i zainstalują na swoich telefonach aplikację Mój Carrefour, otrzymają drobne upominki.

„Dzień Sąsiada” organizowany przez Carrefour wpisuje się w działania sieci, mające na celu wsparcie lokalnych społeczności. Inicjatywa ma uprzyjemnić klientom codzienne zakupy i umożliwić spędzenie czasu w sposób atrakcyjny, blisko swojego miejsca zamieszkania. Carrefour stara się aktywnie angażować w życie lokalnych społeczności i sprawiać, aby sklepy stały się codziennym miejscem spotkań. Warto dodać, że Carrefour szanuje lokalne przyzwyczajenia swoich klientów i na bieżąco je analizuje. Sieć zapewnia szeroką gamę produktów pochodzących od lokalnych dostawców, a klienci Carrefour mają stały dostęp do świeżych produktów sezonowych, takich jak np. warzywa i owoce. Takie działania nie tylko korzystnie wpływają na asortyment sieci sklepów, ale także wspierają rozwój gospodarczy rejonów, w których Carrefour prowadzi działalność oraz rozwój lokalnych społeczności.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.