nowe produkty/usługi energetyka

Kolejne miasta na energetycznej mapie Powermat!

21.07.2017 | Powermat

Na mapie zasilania Powermat pojawiły się  cztery kolejne punkty. Nowe PowerSpoty (punkty ładowania) zainstalowane zostały w Krakowskim Gabinecie Kosmetyki Lekarskiej Anny Drobny oraz salonie urody Moja Kosmetyczka w śląskich Żorach. W Bytomiu i Katowicach będzie można skorzystać z usługi bezprzewodowego ładowania w sieci lokali Fun Pizza.

Realizacja strategii

Na początku czerwca zespół Powermat Polska ogłosił swoją strategię działań i jak na startup przystało, dynamicznie ją realizuje. Nie minął nawet miesiąc od ogłoszenia strategii działań skupionej na branży HoReCa, a już obserwujemy kolejne punkty w tworzonej przez nas energetycznej sieci. Bardzo mnie to cieszy – mówi Juliusz Korwin, Dyrektor Marketingu Powermat Polska, startupu opierającego się o aplikację, dzięki której klienci mogą bezprzewodowo ładować swoje smartfony, a przedsiębiorcy mają okazję w tym czasie informować swoich gości o aktualnych promocjach i ofercie dostępnej w lokalu.

Przestrzeń bez ograniczeń

Rozwiązanie Powermat można zainstalować w różnorodnych miejscach. Czy będzie to stolik restauracji, poczekalnia gabinetu urody czy blat roboczy w nailbarze – nie stanowi to problemu. Zespół Powermat Polska zaproponuje najbardziej dogodną lokalizację zarówno z punktu widzenia klienta jak i możliwości technicznych lokalu. Przykładem może tu być zainstalowanie PowerSpotów dla Fun Pizza w bytomskiej galerii Agora. Wdrożenie zrealizowano we wspólnej przestrzeni galerii, przeznaczonej dla restauracji, tzw. food court’cie. Umiejscowienie punktów ładowania w tym obszarze oraz spersonalizowane promocje zachęcające klientów do odwiedzenia właśnie tej pizzerii i wyróżniają ją na tle pozostałych punków gastronomicznych.

Wymierne korzyści

Dlaczego przedsiębiorcy z branży HoReCa decydują się na zainstalowanie systemu Powermat? Powodów jest wiele, a jednym z głównych argumentów przemawiających do właścicieli lokali usługowych jest możliwość budowania trwałych relacji ze swoimi klientami. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Powermat z wielu powodów. Poprzez aplikację możemy komunikować naszym klientkom najciekawsze promocje i mieć z nimi stały kontakt. Rozwiązanie Powermat to także doskonały system lojalnościowy, a nasi goście oprócz korzystania z dodatkowych usług czy promocji, mogą doładować swój smartfon podczas zabiegu – mówi Anna Drobny, właścicielka Gabinetu Kosmetyki Lekarskiej z Krakowa.

 Wspólny mianownik - klient

Sieć PowerSpotów ciągle rośnie, obecnie w jej skład wchodzą różnorodne lokale, poczynając od kawiarni, poprzez restaurację, salony piękności, kończąc na centrach rozrywki. Z tych wszystkich miejsc, z pozoru tak różnych, korzysta określony typ klientów. Są to osoby aktywne, żyjące na 100% – To nie przypadek, że obecnie w sieci Powermat mamy pełen przekrój branży HoReCa. Klienci lokali usługowych, w których znajduje się system aktywnie spędzają swój czas. Rano, idąc do pracy, wpadają po kawę, w południe wychodzą na lunch, a wieczorem, wraz z przyjaciółmi, korzystają z usług centrów rozrywki czy modnych salonów urody. W efekcie, dzięki Powermat, powstaje swoisty ekosystem. Konsumenci mają dostęp do ciekawych promocji i programu lojalnościowego, natomiast właściciele lokali zyskują dodatkową przewagę konkurencyjną w postaci oferowania usługi bezprzewodowego ładowania i możliwości lepszego poznania swoich klientów.– tłumaczy Juliusz Korwin, dyrektor marketingu startupu, który szturmem zdobywa kolejne lokalizacje w Polsce.  

Budowa sieci

Powermat za cel obrało sobie instalację 1000 punktów ładowania do końca 2017 roku. To ambitne założenie, oprócz wymiaru biznesowego, ma tworzyć podstawową wartość dodaną wynikającą ze skali przedsięwzięcia. Im więcej PowerSpotów na mapie miasta, tym więcej korzyści uzyskują klienci i przedsiębiorcy. Każdy kolejny punkt dla użytkowników to dostęp do różnorodnej oferty. Przedsiębiorcy także zyskują na zwiększeniu liczby punktów ładowania. Im większe zagęszczenie punktów na mapie, tym większa szansa, że klient korzystający z aplikacji Powermat odwiedzi lokal danego usługodawcy. Popularyzacja systemu pozwoli pokryć mapę dużych polskich miast siecią PowerSpotów. Dzięki temu, każdy zainteresowany usługą konsument będzie mógł doładować swój smartfon i skorzystać z przygotowanych dla niego specjalnych promocji, które w ramach współpracy z Powermat oferują lokale.

informacje o firmie

Powermat Polska (powermatpolska.pl) to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. Powerspoty, czyli stacje ładujące telefony za pomocą  indukcji elektromagnetycznej. Użytkownicy mogą korzystać z tej wygodnej i darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji, zniżek i konkursów. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską system jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.

 

informacje o firmie

Powermat Polska (powermatpolska.pl) to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. Powerspoty, czyli stacje ładujące telefony za pomocą  indukcji elektromagnetycznej. Użytkownicy mogą korzystać z tej wygodnej i darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji, zniżek i konkursów. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską system jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.