wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka

Galeria Słowiańska zaprasza na seanse filmowe!

10.07.2017 | Carrefour Polska

Popularne produkcje filmowe z Polski i ze świata będzie można podziwiać w lipcu i sierpniu na parkingu Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. Odbędą się tam bowiem cykliczne spotkania w ramach „Samochodowego kina letniego”. Pierwszy bezpłatny seans już w najbliższą sobotę!

Nie lada atrakcja czeka na amatorów kinematografii w Galerii Słowiańskiej. Carrefour Polska – właściciel i zarządca obiektu – zaprosi wszystkich na „Samochodowe kino letnie”.

W każdą sobotę lipca i sierpnia na specjalnym ekranie o powierzchni około 140 mkw. wyświetlone zostaną światowe i polskie produkcje filmowe. Dźwięk nadawany zaś będzie z nadajników FM na dedykowanej stacji radiowej. Niezmotoryzowani kinomaniacy również będą mogli wziąć udział w spotkaniach. Specjalnie dla nich przygotowane będą strefy z wygodnymi leżakami. Na uczestników seansów filmowych czeka także bezpłatny popcorn.

Widzowie będą mieli okazję zobaczyć takie produkcje, jak amerykańska komedia „Praktykant”, wielokrotnie nagradzane i nominowane do Oscara argentyńskie „Dzikie historie” czy polską superprodukcję „Słaba płeć?”.

Pierwsze spotkanie w ramach „Samochodowego kina letniego” odbędzie się w sobotę 15 lipca o godzinie 21.30 w Galerii Słowiańskiej przy ulicy Jeleniogórskiej 42 w Zgorzelcu. Udział w pokazach filmowych jest bezpłatny!

Kolejne spotkania odbędą się 29 lipca oraz 12 i 26 sierpnia.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów  w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów  w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.