nowe produkty/usługi handel

Dwadzieścia nowych sklepów franczyzowych Carrefour w 2. kwartale

05.07.2017 | Carrefour Polska

W 2. kwartale b.r. sieć franczyzowa Carrefour w Polsce powiększyła się o 20 sklepów osiedlowych. Nowe placówki zostały otwarte we wszystkich formatach franczyzowych Carrefour w całym kraju, głównie w województwie kujawsko-pomorskim i na Mazowszu.

Nowe sklepy to w większości placówki w formatach express minimarket z zielonym szyldem i express convenience z pomarańczowym szyldem. Placówki express minimarket są to sklepy samoobsługowe, o powierzchni do 500 mkw, ze stoiskiem tradycyjnej sprzedaży mięs i wędlin oraz bogatym asortymentem produktów świeżych, dedykowane lokalizacjom miejskim i wiejskim. Z kolei sklepy express convenience, wzbogacone w ostatnim czasie o nowe koncepty food to go i bistro, są przeznaczone dla lokalizacji miejskich o dużym natężeniu ruchu i odpowiadają na potrzeby żyjących w biegu mieszkańców większych miast.

Wśród nowych sklepów Carrefour znalazły się również te z szyldem  Globi, a także specjalistyczne placówki z logo Galerie Alkoholi, które oferują klientom szeroki wybór produktów alkoholowych ze wszystkich kategorii, w atrakcyjnych cenach.

Nowe placówki Carrefour zostały uruchomione m.in. w: Krakowie, Warszawie, Samborowie w woj. warmińsko-mazurskim, Elgiszewie w woj. kujawsko-pomorskim, Solcu Kujawskim, Katowicach i Łodzi.

- Sklepy osiedlowe to ważny element strategii rozwoju Carrefour w Polsce. Od stycznia 2017 uruchomiliśmy już blisko 50 nowych placówek i pracujemy nad utrzymaniem tego tempa mówi Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.