nowe produkty/usługi handel

Dajar Home & Garden i Home & Cook otworzą salony w Metropolitan Outlet Bydgoszcz

03.07.2017 | Carrefour Polska

W Metropolitan Outlet, pierwszym centrum wyprzedażowym w regionie kujawsko-pomorskim, powstaje silny sektor wyposażenia wnętrz. Marki Dajar Home & Garden oraz Home & Cook wraz z hipermarketem Carrefour zaoferują klientom obiektu szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Nowoczesna inwestycja jest już skomercjalizowana w ponad 55 procentach.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, pierwszy w regionie kujawsko-pomorskim kompleks łączący formułę nowoczesnego centrum outletowego z hipermarketem Carrefour, buduje atrakcyjny sektor wyposażenia wnętrz. Do grona najemców inwestycji dołączyły bowiem 2 marki – Home & Cook oraz Dajar Home & Garden.

Pierwszy z najemców zaoferuje klientom duży wybór drobnego sprzętu gospodarstwa domowego znanych i cenionych marek, dostarczając produkty najwyższej jakości w obniżonych cenach. Z kolei firma Dajar Home & Garden, współpracująca od lat ze wszystkimi liczącymi się polskimi i światowymi producentami AGD, posiada bardzo bogatą ofertę artykułów idealnie dostosowanych do potrzeb jej klientów.

Z przyjemnością dołączamy do grona najemców Metropolitan Outlet. Dostrzegamy potencjał miast średniej wielkości, a takim właśnie miastem jest Bydgoszcz. Oferta Dajar Home&Garden doskonale wpisuje się w profil bydgoskiego centrum wyprzedażowego oraz potrzeby mieszkańców regionu kujawsko-pomorskiego. Sieć sklepów detalicznych Dajar Home&Garden w ostatnich latach rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie i zdobywa coraz szersze grono klientów. Jestem przekonana, że nasza bogata oferta wyposażenia wnętrz spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego regionu – mówi Anna Kudzia, dyrektor sieci detalicznej Dajar Home&Garden.

Salony Home & Cook oraz Dajar Home&Garden zajmą łącznie ponad 350 mkw. Wraz z szerokim asortymentem produktów dostępnych w hipermarkecie Carrefour zaoferują mieszkańcom regionu największy wybór artykułów wyposażenia w promocyjnych cenach wnętrz pod jednym dachem.

– Marki Dajar Home&Garden oraz Home & Cook już na początku procesu komercjalizacji potwierdzały obecność w Metropolitan Outlet. Sklepy z wyposażeniem wnętrz w centrach wyprzedażowych cieszą się coraz większą popularnością. Bazując na wieloletnim doświadczeniu w komercjalizacji centrów wyprzedażowych budujemy mocny i zróżnicowany tenant mix dla klientów regionu, co potwierdzają finalizowane kolejne umowy najmu – podkreśla Grażyna Melibruda, Associate Director Retail Agency w JLL.

W Metropolitan Outlet na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz, a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Sektor mody będą tworzyć takie marki jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex. Obiekt wynajęty jest już w ponad 55 procentach. Niewątpliwym atutem projektu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie  hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw., który zapewni klientom nową jakość zakupów, a także możliwość korzystania z dostępnej w internetowym sklepie eCarrefour.pl usługi click&collect i odbiór zamówionych online produktów niespożywczych.

Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na 2018 rok. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

www.metropolitanoutlet.com

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy.
Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 17 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

O JLL

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia 58 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 5,4 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 316 mln mkw. W 2014 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 118 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 55,3 mld USD.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

www.metropolitanoutlet.com

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy.
Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 17 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

O JLL

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia 58 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 5,4 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 316 mln mkw. W 2014 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 118 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 55,3 mld USD.