transport turystyka/wypoczynek

The Story of Unique Experiences – Jet Story z identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy

29.06.2017 | Delikatesy&Frykasy

Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych.

Jet Story. The Story of Unique Experiences to nowy claim marki, który ma zachęcić odbiorcę do doświadczenia jakości oferowanych usług.

Polski rynek prywatnych odrzutowców jest stosunkowo niewielki w porównaniu do krajów Europy Zachodniej i Środkowej. Dlatego zależało nam na tym, żeby w komunikacji przybliżyć klientom usługi oferowane przez Jet Story, umożliwić im „doświadczenie” ich poprzez pokazanie specyfiki lotnictwa dyspozycyjnego oraz pasji i profesjonalizmu zespołu. – wyjaśnia Agnieszka Pacałowska, Client Service Director w Delikatesy&Frykasy – Drugim, równie ważnym, elementem było opracowanie wizerunku oddającego atrybuty marki luksusowej. Podejście to było dla nas punktem wyjścia do stworzenia nowej strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej Jet Story. – dodaje Pacałowska.

Rebranding marki obejmuje między innymi zmiany w logotypie. – Zaproponowaliśmy nową kolorystykę: głęboki granat, beż dający efekt złota oraz sterylną biel – wyjaśnia Adam Dudek, Dyrektor Kreatywny Delikatesy&Frykasy. – W takim barwnym zestawieniu logotyp zyskał na elegancji, szlachetności i powadze, a jednocześnie też na lekkości. Kolory te zastosowaliśmy do wszystkich elementów identyfikacji wizualnej firmy. – dodaje.

Wielowątkowa narracja strony www, oparta o koncept "The Story of…" zachęca odbiorcę do "doświadczenia" walorów podróżowania i korzystania z usług oferowanych przez Jet Story. Przy wieloodsłonowym scenariuszu, struktura portalu jest przejrzysta i logiczna. Funkcjonalnie łączy mnogość rzeczowych treści z przekazem o emocjonalnym odcieniu. Grafika strony jest oszczędna i elegancka, co pozwala eksponować piękno przedstawionych na fotografiach samolotów.

Zgodnie z przyjęta koncepcją Delikatesy&Frykasy opracowały także materiały promocyjne i reklamowe firmy.

informacje o firmie

Delikatesy&Frykasy

To zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowych. Posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu kampanii reklamowych, projektów opakowań, komunikacji interaktywnej i identyfikacji wizualnej. Tworzą komunikacje dla firm i marek oparte na dogłębnej analizie produktu, jego konsumenta oraz otoczenia. W swojej pracy wykorzystują najnowsze trendy i nowoczesną technologię, nie zapominając o tradycyjnych wartościach estetyki i funkcjonalności.

Między innymi pracowali dla takich firm jak: Empik, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Berlin-Chemie/Menarini, Oceanic. Byli odpowiedzialni za przygotowanie komunikacji dla marek Biotebal (Polpharma), NITOLIC, Allergoff (ICB Pharma), Kindii (Harper Hygienics), oraz identyfikacji wizualnej ostatnich czterech edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”. Są autorami kampanii promocyjnej Krakowa „Cradle of Genius”, przeprowadzonej w czasie Światowych Dni Młodzieży Ich projekty są publikowane w branżowych mediach oraz wyróżniane i nagradzane w konkursach (KTR 2014,  Art of Packaging 2014,  Art of Packaging 2017)

Więcej informacji na temat zrealizowanych projektów znajduje się na stronie internetowej www.delikatesyifrykasy.pl.

informacje o firmie

Delikatesy&Frykasy

To zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowych. Posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu kampanii reklamowych, projektów opakowań, komunikacji interaktywnej i identyfikacji wizualnej. Tworzą komunikacje dla firm i marek oparte na dogłębnej analizie produktu, jego konsumenta oraz otoczenia. W swojej pracy wykorzystują najnowsze trendy i nowoczesną technologię, nie zapominając o tradycyjnych wartościach estetyki i funkcjonalności.

Między innymi pracowali dla takich firm jak: Empik, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Berlin-Chemie/Menarini, Oceanic. Byli odpowiedzialni za przygotowanie komunikacji dla marek Biotebal (Polpharma), NITOLIC, Allergoff (ICB Pharma), Kindii (Harper Hygienics), oraz identyfikacji wizualnej ostatnich czterech edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”. Są autorami kampanii promocyjnej Krakowa „Cradle of Genius”, przeprowadzonej w czasie Światowych Dni Młodzieży Ich projekty są publikowane w branżowych mediach oraz wyróżniane i nagradzane w konkursach (KTR 2014,  Art of Packaging 2014,  Art of Packaging 2017)

Więcej informacji na temat zrealizowanych projektów znajduje się na stronie internetowej www.delikatesyifrykasy.pl.