nowe produkty/usługi praca media/marketing/reklama

Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications

29.06.2017 | Publicis Groupe

Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska, został mianowany na stanowisko COO Publicis Communications. Od lipca b.r. będzie równolegle piastował oba stanowiska.

Jako COO PubComm, Gargała odpowiadać będzie za wzmocnienie synergii pomiędzy agencjami Grupy przy jednoczesnym zachowaniu ich pełnej odrębności. W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy. Marek Gargała zasili trzyosobowy management Publicis Communications Polska i będzie raportował bezpośrednio do jego Chairmana & CEO Tomasza Pawlikowskiego.

Publicis Communications w Polsce obejmuje następujące marki: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS. 

“Marek od 18 lat jest jednym z moich najbliższych współpracowników. Zrealizowaliśmy razem wiele przedsięwzięć zarówno w Polsce jak i w regionie CEE. Liczę na jego aktywne wsparcie przy realizacji projektu Power of One w Polsce.”-  powiedział Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO PubComm Polska.

Marek Gargała jest związany z branżą reklamową od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał pracując dla takich międzynarodowych agencji, jak J. Walter Thomson, Lintas oraz BBDO. Od 1999 roku pracuje na rzecz agencji Publicis, w której na początku piastował kolejno stanowiska Client Services Director i Deputy Managing Director. Od 2001 roku pełni rolę CEO.

Marek Gargała konsekwentnie od 18 lat buduje silne zespoły w agencjach tworzących Publicis Worldwide Polska, do których obecnie należą: Publicis, Publicis Lion, Publicis DWL, Publicis Healthcare, Publicis Consultants, oraz Prodigious. Kierowane przez niego firmy od lat utrzymują się w ścisłej czołówce branżowych rankingów. Zawdzięczają to m.in. rozważnemu podejściu do biznesu, którego efektem jest stabilny wzrost. Tylko w 2016 roku portfolio klientów agencji zarządzanych przez Marka Gargałę powiększyło się m. in. o marki: Chipita, Prudential, BGŻ Optima czy Nepentes Pharma. W latach 2011-2016 sprzedaż Publicis Worldwide Polska podwoiła się.

Pod sterami Marka Gargały Publicis zdobył szereg prestiżowych nagród, w tym m.in. Brąz na festiwalu kreatywnym CANNES LIONS w 2011 roku oraz łącznie 23 statuetki EFFIE, wliczając w to tzw. koronę: Grand Prix oraz złoto w kategorii „Long Term Marketing Excellence”. W rankingu EFFIE, który obejmuje lata 2010-2014, Publicis Worldwide Polska zajęła trzecie miejsce wśród najbardziej skutecznych agencji na rynku.

W latach 2006-2008 Marek Gargała był Członkiem Zarządu SAR, w tym 2007-2008 Prezesem. W 2017 roku został ponownie Członkiem Komitetu EFFIE.

Marek Gargała zawodowo specjalizuje się w śledzeniu trendów rynkowych, dotyczących jakości, koniunktury, zatrudnienia i struktury rynków, w kształtowaniu relacji biznesowych pomiędzy klientami i agencjami oraz w zagadnieniach związanych z finansami. Prywatnie interesuje się makroekonomią, sportami motorowodnymi, narciarstwem, literaturą oraz kulturą krajów byłej Jugosławii. 

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Coomunications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest  rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.

W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.

W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.

W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Coomunications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest  rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.

W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.

W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.

W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.