nowe produkty/usługi praca media/marketing/reklama

Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS

27.06.2017 | Publicis Groupe

Nowy CEO dołączy do agencji 1 lipca, będzie pracował razem  z zespołem zarządzającym Saatchi & Saatchi IS: Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim (MDs). Krzysztof Andrzejczak będzie raportował bezpośrednio do Chairmana i CEO Publicis Communications, Tomasza Pawlikowskiego.

Jego głównym zadaniem będzie zarządzanie agencją oraz dalsze rozwijanie kompetencji digitalowych i e-commerce Saatchi & Saatchi IS, praca nad dalszym wzrostem agencji w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

“Z wielką duma dołączam do zespołu Saatchi & Saatchi IS, firmy która odnosi tak wiele sukcesów zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym, skutecznie łącząc wybitną jakość strategii i kreacji komunikacyjnych z zaawansowaniem technologicznym. Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać  strategię łączenia kompetencji: “myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce’ową IS. Wierzę, że jest to trzon nowoczesnego marketingu.”, mówi nowy CEO Saatchi & Saatchi IS.

Dodatkową rolą Krzysztofa Andrzejczaka będzie digitalizacja Publicis Communication w Polsce.

„Publicis Groupe daje olbrzymi wachlarz możliwości rozwoju kompetencji digitalowych i technologicznych, pozwala dostarczać Klientom kompleksowe, a co najważniejsze unikalne produkty, nieosiągalne do tej pory pod jednym dachem. Wspólna praca nad strategiami transformacji biznesu, dzielenie się ryzykiem, poszukiwanie i testowanie nowych modeli to podejście, które będę chciał proponować moim wewnętrznym partnerom”, dodaje Krzysztof Andrzejczak.

Krzysztof Andrzejczak posiada 16 letnie doświadczenie w digital marketingu, pracując na stanowiskach Client Service Directora i Dyrektora Operacyjnego agencji Hypermedia, a następnie Dyrektora Zarządzającego Isobar Polska wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2009-2014 zarządzał ponad 350 osobowym zespołem składającym się na agencję kreatywną Isobar, agencję marketingu technologicznego Hypermedia, a od początku 2014 roku również agencję Lubięto oraz social media Socializer. Współpracował z takimi klientami jak: P&G, Jeronimo Martins, Mastercard, Kellogs, Sanitec, Amway, Hoop, Huawei, Proama, tworząc jeden z 4 największych rynków sieci Isobar na świecie. W ciągu ostatnich 2 lat pełnił role konsultanta zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.

Saatchi & Saatchi IS to zintegrowana agencja reklamowa, łącząca kompetencje full service oraz digital i top new media shop, ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce (Global eCommerce Centre of Excellence w sieci Saatchi & Saatchi Worldwide). Jedna z największych agencji kreatywnych w Polsce, nagradzana w kraju i poza  granicami. Zdobywca Bronze Lion w Cannes Lions 2016,  TOP 3 najbardziej efektywnych Agencji w Polsce (według Effie 2016) Najbardziej innowacyjna Agencja w Polsce (Innovation AD 2017) Sukces Roku 2016 (według Magazynu Press), Towar Eksportowy Roku 2016 (według Magazynu MMP), Agencja Roku KTR 2017.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Coomunications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest  rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.

 

W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.

W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.

W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Coomunications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest  rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.

 

W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.

W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.

W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.