nowe produkty/usługi styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Kawa na to jak na lato

13.06.2017 | Nestlé Polska S.A.

To lato jest szczególne dla miłośników kawy! Na amatorów tego napoju czeka w tym sezonie wyjątkowe orzeźwienie. Marka Nespresso wprowadza nową edycję limitowaną kaw - Nespresso on Ice, które idealnie smakują w połączeniu z kostkami lodu. Cytrusowe, łagodne nuty Leggero on Ice oraz palone, intensywne aromaty Intenso on Ice zapewnią doskonałe orzeźwienie w upalne miesiące!  

Każdy z nas ma swoje sposoby na ochłodzenie w upalne dni. Każdy z nas ma również rytuały, które w wakacje ulegają modyfikacji. Jednym z tych, które pozostają niezmiennne jest picie kawy – swojej ulubionej.

Nespresso skomponowało mieszanki Nespresso on Ice tak, byśmy w najprostszy sposób mogli przygotować swoją chwilę kawowej przyjemności na zimno. Eksperci stworzyli łatwe przepisy na idealne proporcje kawy z wodą lub mlekiem – do przygotowania w zaledwie trzech krokach. 

Do przygotowania swojego Nespresso na zimno potrzeba trzech kroków:
KROK 1: Włóż 3 bardzo duże kostki lodu* do szklanki do latte (90 g albo 7 kostek tradycyjnych lodu);
KROK 2: Na kostki lodu wlej espresso** (40 ml) przygotowane na bazie kawy Intenso on Ice albo Leggero on Ice;
KROK 3: Na koniec dodaj 90 ml zimnej wody albo – jeśli wolisz - zimnego mleka (około 6 łyżeczek);

Wskazówki od ekspertów Nespresso:
*  Większe kostki lodu utrzymają Twoją kawę zimną przez dłuższy czas, wolniej topniejąc;
** Miłośnicy bardziej intensywnych kaw mogą zastąpić espresso podwójnym ristretto (2 x 25 ml), aby smak był jeszcze bardziej wyrazisty;

Intenso on Ice oraz Leggero on Ice to pierwsze kawy w historii Nespresso, które zostały stworzone specjalnie do doskonałej harmonizacji z kostkami lodu i podawania na zimno.

Intenso on Ice to bogata mieszanka o aromatach zbóż i ziaren kakao, z wyraźnym posmakiem nut palonych. Z lodem i wodą dostarcza intensywnego orzeźwienia. Przygotowana z mlekiem w postaci Intenso on Ice Macchiato uwalnia gładką i kremową konsystencję, przywodząc na myśl smak ciasteczek.

Leggero on Ice jest łagodną i zbalansowaną kawą o jedwabistej teksturze, która przywodzi na myśl delikatne nuty owoców cytrusowych. Podawana z mlekiem jako Leggero on Ice Macchiato wyzwala nuty opiekanego chleba oraz mleczny, słodkawy smak.

Aby kawowe orzeźwienie Intenso on Ice raz Leggero on Ice mieć zawsze ze sobą, Nespresso przygotowało takżę edycję limitowaną kubka termicznego Touch. Biały, z matowym wykończeniem oraz charakterystycznym w komunikacji kaw geometrycznym wzorem jest gadżetem, który pozwoli wziąć kawę na miasto, wycieczkę czy plażę. Z łatwością zmieszczą się w nim również letnie koktajle przygotowane na bazie nowych kaw, jakie na lato opracowali specjaliści Nespresso.

Intenso on Ice oraz Leggero on Ice dostępne są przez ograniczony czas w butikach Nespresso, w nowym, odświeżonym sklepie internetowym na www.nespresso.com oraz poprzez infolinię w cenie 2 zł za kapsułkę. Więcej informacji na www.nespresso.com/iced-coffee.

informacje o firmie

Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości kawy porcjowanej. Firma współpracuje z ponad 70.000 plantatorów w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™ Program w celu utrwalania praktyk zrównoważonego rozwoju na plantacjach i ich regionach. Program ten, zapoczątkowany w 2003 roku we współpracy z organizacją The Rainforest Alliance, pomaga stale doskonalić sposoby uprawy i dbać o jakość plonów, zapewniając dostawę kawy najwyższej jakości, produkowaną według zasad zrównoważonego rozwoju oraz poprawiając życie farmerów i ich rodzin. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie (Szwajcaria) obecna jest w 69 krajach
i zatrudnia  ponad 12.000 pracowników. W 2016 roku zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 600 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com.

informacje o firmie

Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości kawy porcjowanej. Firma współpracuje z ponad 70.000 plantatorów w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™ Program w celu utrwalania praktyk zrównoważonego rozwoju na plantacjach i ich regionach. Program ten, zapoczątkowany w 2003 roku we współpracy z organizacją The Rainforest Alliance, pomaga stale doskonalić sposoby uprawy i dbać o jakość plonów, zapewniając dostawę kawy najwyższej jakości, produkowaną według zasad zrównoważonego rozwoju oraz poprawiając życie farmerów i ich rodzin. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie (Szwajcaria) obecna jest w 69 krajach
i zatrudnia  ponad 12.000 pracowników. W 2016 roku zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 600 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com.