nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Galeria Gryf zyska strefę restauracyjną

12.06.2017 | Carrefour Polska

Szczecińska Galeria Gryf, której zarządcą i właścicielem jest Carrefour Polska, przejdzie w tym roku gruntowny remodeling. Prace związane z nową aranżacją wnętrza obiektu zaowocują wydzieleniem strefy restauracyjnej, która zostanie oddana do użytku we wrześniu br.

Wiele zmian czeka w tym roku Galerię Gryf w Szczecinie, która zostanie poddana kompleksowej modernizacji. Rozpoczął się już pierwszy etap prac polegający na wydzieleniu w pasażu strefy restauracyjnej dla klientów.

Aby przygotować miejsce pod nowoczesną, znajdującą się w centralnej części obiektu strefę food court, zdecydowano się na relokację niektórych najemców. W efekcie powstanie atrakcyjna, komfortowa, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami gastronomiczna i wypoczynkowa przestrzeń.

- Galeria Gryf to dla mieszkańców Szczecina i okolic nie tylko miejsce zakupów, lecz również miejsce spędzania czasu wolnego. Budowa strefy restauracyjnej jest więc odpowiedzią na ich oczekiwania. Kluczowe jest dla nas nie tylko stworzenie dla naszych klientów przestrzeni sprzyjającej spotkaniom towarzyskim, lecz także zbudowanie atrakcyjnej oferty gastronomicznej – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Do dyspozycji klientów znajdą się takie lokale gastronomiczne, jak Berlin Donner Kebab, Kuchnia Pekin czy Bistro Express, z którymi właściciel i zarządca galerii – Carrefour Polska – już podpisał umowy najmu. Strefa zostanie otwarta dla klientów we wrześniu bieżącego roku.

Modernizacja dotyczy także innych części Galerii Gryf. Już w 2016 roku remodelingowi poddany został hipermarket Carrefour, zaś w tym roku renowacji poddane zostaną pasaże – wymienione zostaną płytki, sufity i oświetlenie, a także elementy małej architektury – oraz toalety i pokój rodzica z dzieckiem. Odnowione zostaną również portale wejściowe i fasada całego obiektu. Ponadto usprawniony zostanie wyjazd ze stacji benzynowej, dzięki czemu dojazd do galerii i wyjazd będą dla zmotoryzowanych klientów bardziej dogodne. Zakończenie wszystkich prac zaplanowane jest na koniec 2017 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.