nowe produkty/usługi internet technologie

Ericsson rozszerza portfolio Usług Wsparcia

12.06.2017 | Ericsson Sp. z o.o.
  • Wprowadzenie analityki predykcyjnej i deep learning, systemowej kontroli zmian oprogramowania oraz szybkiego wykrywania i naprawiania błędów na poziomie sieci
  • Automatyka, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja dają inżynierom wsparcia w Ericsson możliwość pracy przy operacjach klientów
  • Umożliwienie operatorom osiągnięcia nowych poziomów stabilności i koncentracja na wprowadzeniu nowych technologii, jak np. wirtualizacja, Internet Rzeczy i 5G

Aby pomóc operatorom w radzeniu sobie z wyzwaniami, stanowiącymi nieodłączną część coraz bardziej skomplikowanego świata, Ericsson (NASDAQ: ERIC) zaczyna stosować nowe podejście do Usług Wsparcia. Obejmuje to uzupełnienie dotychczasowych Usług Wsparcia świadczonych przez Ericsson o analitykę predykcyjną i deep learning, wprowadzając większą systemową kontrolę zmian oprogramowania i przyspieszając wykrywanie i naprawianie błędów na poziomie sieci. Ericsson zapewni także możliwe do wykorzystania dane, jakie umożliwią operatorom wprowadzenie nowych poziomów stabilności sieci.

Gdy wszelkiego rodzaju firmy odkrywają się na nowo, by wykorzystać pełen potencjał danych, na operatorów sieci nakładana jest coraz większa presja, by łączyli wszystkich ze wszystkimi. Wprowadzenie różnorakich przypadków zastosowań, takich jak transmisje video i audio na żądanie, samodzielnie poruszające się pojazdy i automatyka w fabrykach wymaga, by opóźnienia sieci były krótsze niż 10 milisekund, i nie ma tam miejsca na błędy.

Fredrik Jejdling, szef Sieci Biznesowych w Ericsson, powiedział: „Ponieważ operatorzy muszą stawić czoła coraz większej złożoności sieci wraz z wprowadzeniem nowych rodzajów użytkowania, muszą stać się bardziej aktywni. Dzięki bliskiej współpracy pomiędzy naszymi inżynierami wsparcia i działami operacyjnymi naszych klientów, oraz dzięki wykorzystaniu automatyki, uczenia maszynowego i innych technik związanych ze sztuczną inteligencją, wizja bezawaryjnej sieci jest już w zasięgu naszych klientów."

Rodrigo Orozco, szef Operacji Sieciowych w Entel Chile, powiedział: „Współpracujemy z Ericsson nad badaniem siły analityki danych w celu wzmocnienia naszych operacji sieciowych. Takie aktywne podejście w znacznym stopniu zmniejsza wpływ kwestii sieciowych na naszych końcowych użytkowników”.

W ramach innych prób i wcześniejszych wdrożeń Ericsson umożliwiła operatorom osiągnięcie prawie doskonałej skuteczności w obsłudze zmian oprogramowania oraz istotnie zmniejszyła czas przywracania systemów do działania po awarii z 4 godzin do 60 minut. Na przykład jeden operator w Europie zmniejszył liczbę incydentów w sieci o 30 procent pomimo potrojenia łącznej liczby aktualizacji w ciągu roku.

Paul Rizzuto, analityk przemysłu w GlobalData (wcześniej Current Analysis) powiedział: „Całościowe podejście Ericsson do operacji sieciowych jest odpowiedzią na rosnącą kompleksowość, jaka czeka operatorów, przed którymi stoi wyzwanie zapewnienia wsparcia środowiskom zwirtualizowanym i hybrydowym. Podłączeni do spółki inżynierowie wzmacniają swoją bazę dogłębnej wiedzy dzięki analityce w czasie rzeczywistym i narzędziom informacyjnym zapewniającym silną współpracę pomiędzy człowiekiem i maszyną”.

Nowe podejście Ericsson do Usług wsparcia umożliwia operatorom koncentrowanie się na zarządzaniu transformacją sieci i wdrażaniu nowych technologii, np. wirtualizacji, Internetu Rzeczy i 5G.

Zwiększona oferta Ericsson w zakresie Usług Wsparcia będzie obejmowała trzy kluczowe obszary: przewidywanie i zapobieganie (dostępne pod koniec lipca), analizowanie i zmiana (dostępne obecnie) oraz wykrywanie i naprawa (dostępne pod koniec czerwca). Te nowe możliwości w zakresie Usług Wsparcia stanowią element wprowadzonego niedawno przez Ericsson Engineered Intelligence (inżynieria informacji).

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska