nowe produkty/usługi handel

Modowe marki dostrzegają potencjał Metropolitan Outlet Bydgoszcz

08.06.2017 | Carrefour Polska

7 czerwca, podczas 4. edycji targów ReDI w Warszawie, Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, zakończył z sukcesem negocjacje z kolejnym najemcą z branży mody. Umowa najmu została podpisana z firmą Outlet Concept Group Sp. z o.o. zajmującą się sprzedażą detaliczną wysokiej klasy ubrań w obniżonych cenach.

Już pierwszego dnia targów ReDI, zorganizowanych po raz czwarty przez Polską Radę Centrów Handlowych, Metropolitan Outlet zyskał nowego najemcę. W bydgoskim centrum wyprzedażowym firma Outlet Concept Group otworzy swój sklep pod nazwą ONYXX. Na powierzchni 574 mkw. zaoferuje bogaty wybór odzieży, obuwia, toreb i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci, najpopularniejszych, multibrandowych marek świata. To, co szczególnie wyróżnia sieć ONYXX, to niezwykle wyselekcjonowana oferta, zaskakująco niskie ceny markowych produktów oraz ich wysoka jakość.

– Bardzo cieszymy się, że możemy dołączyć do grona najemców bydgoskiego centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Dzięki wielkiemu doświadczeniu oraz międzynarodowym kontaktom handlowym, zdobywamy najwyższej jakości towar pochodzący z nadwyżek magazynowych największych sklepów internetowych oraz sieci handlowych. Możemy zaoferować klientom końcówki kolekcji pochodzących bezpośrednio od producentów światowych marek. Nasz zespół z wielkim zaangażowaniem poszukuje najlepszych okazji, dzięki czemu klienci naszych sklepów znajdują na półkach zarówno artykuły zgodne z najnowszymi trendami, jak i ponadczasowy asortyment oraz wiele unikatowych, wyselekcjonowanych i często niedostępnych na polskim rynku perełek modowych – podkreśla Jarosław Cybulski, Prezes Zarządu Outlet Concept Group Sp. z o.o.

– Metropolitan Outlet to obiekt z bardzo dobrym potencjałem wynikającym z jego lokalizacji i siły nabywczej regionu kujawsko-pomorskiego. Jestem pewny, że wraz ze wszystkimi najemcami przyczynimy się do jego sukcesu komercyjnego– dodaje Jarosław Cybulski.

Metropolitan Outlet będzie pierwszym kompleksem w województwie kujawsko– pomorskim łączącym formułę nowoczesnego centrum outletowego z hipermarketem Carrefour. Swoją obecność w gronie najemców potwierdziły już takie marki z sektora fashion, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion czy Ewtex. Obecnie poziom skomercjalizowania obiektu wynosi ponad 50 procent. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma NEINVER – lider centrów outlet w Polsce, Hiszpanii i wielu krajach europejskich wraz z JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych.

– Targi ReDI to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych i znakomita okazja, by zaprezentować naszą bydgoską inwestycję. Dla nas to miejsce spotkań z najemcami i dobry czas do wzmocnienia wzajemnych relacji. Uwaga, z jaką uczestnicy wydarzenia zapoznawali się z inwestycją podczas pierwszego dnia targów, jest dla nas potwierdzeniem, że oferta Metropolitan Outlet to odpowiedź na oczekiwania nie tylko współczesnych konsumentów, lecz także najemców. Jestem niezwykle zadowolony, że mogliśmy podpisać kolejną umowę najmu. Zależy nam na zbudowaniu mocnej oferty modowej, gdyż to właśnie ten sektor stanowi podstawę dobrze funkcjonującego outeltu – podkreśla Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Metropolitan Outlet będzie nowoczesną przestrzenią handlową, gdzie na powierzchni 17 000 mkw. klienci będą mieli do dyspozycji ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz – a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw. Ofertę obiektu uzupełni również stacja paliw. Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na wiosnę 2018 roku. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

www.metropolitanoutlet.com

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

www.metropolitanoutlet.com