nowe produkty/usługi handel zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Festiwal Piwa w Carrefour Polska

08.06.2017 | Carrefour Polska

Specjalnie na nadchodzące ciepłe, czerwcowe dni Carrefour Polska przygotował wyjątkową ofertę w ramach Festiwalu Piwa. Koneserzy piwa z całej Polski mogą spróbować nowych, orzeźwiających smaków z całego świata i od lokalnych producentów.

Promocja, która potrwa od 7 do 19 czerwca br., obejmie ponad 100 piw w atrakcyjnych cenach od ponad 20 różnych dostawców. W ramach Festiwalu Piwa Carrefour zabiera swoich klientów w podróż po różnych smakach, przede wszystkich europejskich – dostępne będą produkty z krajów o bogatych tradycjach piwowarskich, takich jak Holandia, Niemcy, Irlandia czy Czechy. Ofercie towarzyszy również bardzo szeroki wybór polskich browarów, w tym także od lokalnych producentów, oraz interesujące propozycje z krajów kojarzonych na co dzień z innymi alkoholami, jak Francja, USA czy Rosja.

Przygotowana oferta zadowoli nie tylko tradycjonalistów, preferujących klasyczne smaki, lecz także i tych, którzy pragną spróbować czegoś wyjątkowego. Festiwalowi Piwa towarzyszy również specjalna kampania z Napoleonem, w której cesarz osobiście pilnuje prawidłowego rozmieszczenia produktów na półkach: https://www.youtube.com/watch?v=dLoHla-HvSM

Carrefour na co dzień proponuje swoim klientom bogaty wybór piw regionalnych, kraftowych oraz piw z całego świata. a poszczególne sklepy w Polsce dodatkowo wzbogacają swoją ofertę o lokalnych dostawców.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.