wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Nestlé Polska partnerem Ministerstwa Rozwoju przy realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju

07.06.2017 | Nestlé Polska S.A.

W miniony poniedziałek do grona partnerów Ministerstwa Rozwoju przy realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) dołączyły m.in. takie firmy jak: Nestlé Polska, L'Oreal Polska, Kompania Piwowarska i Orange Polska. Celem SDGsów jest stworzenie nowej rzeczywistości ekonomicznej, która otworzy ścieżki rozwoju dla biznesu i będzie szansą na dokonanie zmian w kraju, regionie i firmie, a także zwiększy wpływ sektora prywatnego na zrównoważony rozwój.

Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ zostały zawarte w Rezolucji przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne w 2015 r. Mają się one przyczynić się do transformacji ekonomicznej na świecie, aby m.in.: chronić przyrodę, promować stabilny, zrównoważony i powszechny wzrost gospodarczy, a także zapewnić godne warunki życia ludziom na całym świecie.

Nestlé Polska dołączyła do grona partnerów Ministerstwa Rozwoju przy realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju poprzez prowadzony od trzech lat program „Lekkoatletyka dla każdego”, mający na celu promocję aktywności fizycznej oraz prawidłowego żywienia i nawodnienia wśród dzieci i młodzieży. Działania w ramach programu skierowane są do uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów. W ubiegłym roku program „Lekkoatletyka dla każdego” był realizowany w całej Polsce przez 16 wojewódzkich Ośrodków Lekkiej Atletyki.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.