nowe produkty/usługi praca nauka/edukacja/szkolenia

Nestlé Polska partnerem inicjatywy CEMS Chance

29.05.2017 | Nestlé Polska S.A.

Do grona partnerów korporacyjnych XII edycji programu CEMS Chance dołączyło Nestlé Polska. Celem programu jest pomoc młodym ludziom w podjęciu decyzji edukacyjnych i zaplanowaniu ścieżki zawodowej.

CEMS Chance to inicjatywa skierowana do wszystkich uczniów klas III gimnazjum oraz I klas szkół ponadgimnazjalnych. Uczestnicy programu, mający z różnych przyczyn utrudniony start w dorosłe życie, często nie są świadomi szans, z jakich mogą skorzystać. Autorzy projektu chcą nauczyć ich je dostrzegać i wykorzystywać, aby w przyszłości ci młodzi ludzie mogli odnieść sukces.

Do tegorocznej, już XII edycji programu CEMS Chance, dołączyła firma Nestlé Polska, która już od blisko 20 lat wspiera młodych w wejściu na rynek pracy poprzez Program Letnich Praktyk oraz inicjatywę “Nestlé needs YOUth”. W jej ramach firma stworzyła młodym ponad 2000 szans zatrudnienia.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.