handel sprawy społeczne towary konsumpcyjne transport

Carrefour Polska przekazał kolejne dwie ciężarówki na rzecz Banków Żywności

25.05.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przekazał kolejne dwa samochody-chłodnie na rzecz Banku Żywności w Ciechanowie oraz Banku Żywności SOS w Warszawie ufundowane z grantu Fundacji Carrefour z 2016 r. Uroczyste wręczenie pojazdów miało miejsce podczas konferencji „Inspiruj! Działaj! Pomagaj!”, zorganizowanej w ramach obchodów 20-lecia Federacji Polskich Banków Żywności.

-W tym roku zarówno Carrefour Polska jak i Federacja Polskich Banków Żywności obchodzą swoje 20-lecie działalności. Jesteśmy dumni, że możemy razem zapobiegać marnowaniu żywności i wspólnymi siłami działać na rzecz potrzebujących w całym kraju. Carrefour Polska od początku swojego istnienia w Polsce aktywnie wspiera Banki Żywności i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie kontynuowana przez kolejne lata. Jestem przekonany, że samochody-chłodnie zakupione z grantu Fundacji Carrefour, które przekazaliśmy Bankowi Żywności w Ciechanowie i Bankowi Żywności SOS w Warszawie, umożliwią skuteczne dostarczenie pomocy ludziom, którzy znajdują się w gorszej sytuacji życiowej – powiedział podczas wydarzenia Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

W 2002 r. Fundacja Carrefour przekazała pierwszy grant na zakup ciężarówek-chłodni dla lokalnych banków żywności. Pojazdy są niezbędne, by odpowiednio transportować świeże produkty do potrzebujących. Dzięki wsparciu Fundacji Carrefour Banki Żywności zakupiły do tej pory już 16 ciężarówek! Organizacja podziękowała firmie Carrefour za zaangażowanie na rzecz najbardziej potrzebujących, wręczając jej specjalną statuetkę – wyróżnienie z okazji 20-lecia Federacji Polskich Banków Żywności. Nagroda miała na celu wyróżnienie przedsiębiorstw, które najaktywniej wspierają Federację Polskich Banków Żywności w ich działalności.

Carrefour Polska od początku swojej działalności w Polsce współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności, realizując liczne inicjatywy mające na celu przeciwdziałanie marnotrawstwu żywności. Na terenie całego kraju hipermarkety i supermarkety Carrefour przekazują produkty spożywcze do Banków Żywości, a na terenach sklepów organizowane są szeroko promowane ogólnopolskie zbiórki żywności. Od 2013 roku Carrefour Polska prowadzi program „Stop Marnotrawstwu”, którego celem jest walka z codziennym marnotrawstwem na każdym szczeblu funkcjonowania firmy, a także promowanie tej idei wśród klientów i dostawców.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.