wydarzenia zainteresowania/hobby technologie nauka/edukacja/szkolenia

Nauka w wirtualnej rzeczywistości

18.05.2017 | SGGW
VR powoli wkrada się do naszego życia. W tej technologii możemy oglądać filmy i grać w gry. Zaczyna być także używana w medycynie np. do leczenia depresji i rehabilitacji narządu ruchu. Biuro Promocji i naukowcy z SGGW wpadli na pomysł, jak wykorzystać VR także do celów naukowych i edukacyjnych. Właśnie powstała pierwsza tego typu aplikacja, stworzona na potrzeby Wydziału Medycyny Weterynaryjnej.

Użytkownik, zakładając gogle, dzięki specjalnym kontrolerom, które trzyma w dłoni może sterować wymodelowaną w przestrzeni sylwetką konia, tak by między innymi dokładnie przyjrzeć się budowie jego ciała. Ponieważ doświadczenia obejmują wiele zmysłów doświadczenia powstałe w ten sposób są bardzo realne, doskonale symulują fizyczną obecność w wirtualnym miejscu.

Premiera pierwszej realizacji w technologii VR w SGGW odbędzie się podczas Dni SGGW 19-20 maja 2017 r.

Zapraszamy na stoisko Biura Promocji. 

kontakt dla mediów
dr inż. Krzysztof Szwejk
Rzecznik prasowy SGGW, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
dr inż. Krzysztof Szwejk

rzecznik@sggw.edu.pl

tel: + 48 22 593 19 98

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
dr inż. Krzysztof Szwejk
Rzecznik prasowy SGGW, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
dr inż. Krzysztof Szwejk

rzecznik@sggw.edu.pl

tel: + 48 22 593 19 98

informacje o firmie