nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Ruszyła telewizyjna kampania Kredytu Pocztowego

24.04.2017 | Bank Pocztowy SA

Do 28 maja br. spoty Banku Pocztowego reklamujące Kredyt Pocztowy emitowane będą w TVP oraz w Polsacie.

W poniedziałek, 24 kwietnia br., ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Kredytu Pocztowego. Ten kredyt gotówkowy, dzięki nowemu procesowi dostępny szybciej i łatwiej dla Klientów (dla kwoty kredytu do 45 tys. zł czas procesowania został skrócony nawet do 20 minut), do oferty Banku trafił w marcu br.

- W utrzymanym w animowanej konwencji spocie, z kojarzonymi już przez naszych Klientów bohaterami: dziewczyną z wesołym psem, podkreślamy szybki, prosty i jeszcze bardziej dostępny proces uzyskania gotówki na dowolny cel dzięki Kredytowi Pocztowemu. Wyraźnie wskazujemy także, że kredyt gotówkowy Banku Pocztowego dostępny jest zarówno w sieci placówek Banku, jak i na każdej Poczcie – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe emitowane będą w kanałach TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsat oraz w TV Trwam od 24 kwietnia do 28 maja 2017 r.

Podobnie jak w realizowanych przez Bank w ostatnich miesiącach kampaniach nowych w ofercie rachunków osobistych, tak również telewizyjną kampanię Kredytu Pocztowego uzupełni obecność reklamy na łamach tygodnika Gość Niedzielny, w wydaniach 16 kwietnia, 7 i 28 maja oraz 11 czerwca 2017 r.

Za kreację spotu odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa. Zakupu mediów do kampanii Banku Pocztowego dokonał dom mediowy Effective Media.

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie