wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Najlepsze Banki w Polsce. Znamy wyniki Rankingu Złoty Bankier

21.04.2017 | Bankier.pl

Znamy laureatów rankingu Złoty Bankier - największego projektu badawczego w polskiej bankowości. Główną nagrodę - statuetkę i tytuł Złotego Banku zdobył mBank, tuż za nim uplasowały się eurobank, Getin Noble Bank i Bank Millennium.

Laureatami prowadzonego już od ośmiu lat rankingu są instytucje, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe, a ich produkty i usługi są odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby klientów. Złoty Bankier to również największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków.

Organizatorami rankingu są Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi – odpowiedzialnymi za koncepcję badania Najwyższa jakość obsługi - TNS Kantar i Obserwatorium.biz. Projekt objął 21 banków i oceniał nie tylko obsługę w placówkach, ale również weryfikował użyteczność kanałów elektronicznych oraz jakość serwisu posprzedażowego w internecie, mobile i call center.

Zwycięzcą badania i zdobywcą tytułu Złoty Bank w tej edycji badania został mBank, drugi był eurobank, a 3 miejsce ex aequo zajęły Getin Noble Bank i Bank Millennium.

- Zbadaliśmy jakość obsługi począwszy od bezpośredniej w placówkach, po call center i kontakty za pomocą kanałów mobilnych.  Nasi eksperci wyłonili najlepsze oferty i usługi banków, a internauci ich działalność marketingową i społeczną – mówi Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl.  - Statuetki Złoty Bankier, które otrzymali zwycięzcy poszczególnych kategorii są wyznacznikiem jakości i wysokiego poziomu oferowanych produktów i usług – dodaje Barankiewicz.

Poza badaniem obsługi klienta wręczono również 8 statuetek w kategoriach internetowych i produktowych, statuetkę Złoty Bankier za najbardziej innowacyjny produkt i usługę oraz wyróżniono banki kierujące się najlepszymi praktykami z zakresu bezpieczeństwa.

Internauci podczas trwającego 3 tygodnie głosowania wyłonili zwycięzców w kategoriach: najlepszy spot reklamowy, bank przyjazny społecznie i bank w social media. W tych kategoriach bezkonkurencyjny okazał się ING Bank Śląski, którego internauci nagrodzili za kompleksową komunikację w mediach społecznościowych, reklamę – Moje zmienia wszystko i Inicjatywy wolontariackie ING.

Zespół ekspertów „Pulsu Biznesu”, Bankier.pl i PRNews.pl wyłonił zwycięzców w kategoriach produktowych na podstawie badania ofert banków w pierwszym kwartale 2017 roku. Statuetki Złoty Bankier otrzymali: Millennium Bank - za najlepsze konto osobiste, Nest Bank - za kredyt gotówkowy, PKO Bank Polski - za kredyt hipoteczny i Citi Handlowy - za najlepszą kartę kredytową.

Statuetkę Złoty Bankier i tytuł Innowacja Finansowa otrzymał Alior Bank za Dronn - wirtualnego doradcę, w którym zastosowano sztuczną inteligencję, biometrię i analitykę mowy.

W ramach badania Złoty Bankier banki zostały również poddane audytowi bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. Eksperci cyber-bezpieczeństwa z Securing oraz Obserwatorium.biz przeprowadzili  testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych i na ich podstawie wyróżnili banki z najlepszymi praktykami z zakresu bezpieczeństwa. Wśród wyróżnionych znaleźli się: mBank, Bank Zachodni WBK, Millennium Bank i Citi Handlowy.

Więcej informacji na temat najlepszych w polskiej bankowości w specjalnym dodatku Pulsu Biznesu, dostępnym także na stronie https://static.pb.pl/atta/3144-zloty-bankier-2017.pdf

Złoty Bankier to największy ranking oceniający usługi i produkty bankowe w Polsce. Od 2009 r. wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wskazując najlepsze oferty na rynku. Organizatorami Rankingu Złoty Bankier są: Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi Obserwatorium.biz i TNS Kantar, partnerem strategicznym MasterCard, patronami medialnymi: Miesięcznik Finansowy Bank, PRESS i PRNews.pl. Więcej informacji na stronie www.zlotybankier.pl.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie