wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING zachęca aby „W biznesie uczyć się na cudzych… sukcesach”

21.04.2017 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski w nowej kampanii zaprasza do udziału w European Startup Days, imprezie towarzyszącej Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu. Dla wszystkich, którzy 11 i 12 maja nie mogą być w Katowicach, ING transmituje wydarzenie w internecie.

Podjęcie decyzji o założeniu firmy zależy od nas samych. Jednak często to jakiś zewnętrzny bodziec popycha nas do przodu. Liczymy, że właśnie European Startup Days spełnią taką rolę. W jednym miejscu spotka się wiele osób, dla których idea rozwoju przedsiębiorczości jest ważna. Choć konferencji networkingowych jest w Polsce sporo, my zdecydowaliśmy się na wsparcie właśnie tej imprezy. Naszym zdaniem to wyjątkowe wydarzenie dla przedsiębiorczych, gdzie mały biznes ma szanse spotkać się z dużym. Jako bank wspieramy i inspirujemy przedsiębiorczych. Dajemy im dostęp do wiedzy aby mogli rozwijać swój biznes. Dlatego transmitujemy on line całe wydarzenie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

„W biznesie najlepiej uczyć się na cudzych… sukcesach” to hasło, którym ING Bank Śląski zachęca właścicieli firm i osoby, które mają pomysł na swój startup do oglądania European Startup Days na żywo, w internecie. Bank będzie transmitować wszystkie panele, wystąpienia i wykłady z 2 majowych dni spotkania. Śledząc transmisję będzie można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, m.in. Jak zdobyć pieniądze? Jak przekonać inwestora do swojego pomysłu? Jak wyróżnić się z tłumu? Jak wytrwać, gdy pojawiają się pierwsze porażki? Jak wyjść z firmą w świat?

Dla ING Banku Śląskiego jest od dawna po drodze z małym i innowacyjnym biznesem. Współpracujemy m.in. z Migam, InviPay, które zaczynały właśnie jako startupy. Stale poszukujemy nowych partnerów z którymi budujemy sojusz win-win. European Startup Days to idealne miejsce na takie spotkania – dodał Przemysław Furlepa, Dyrektor Zarządzający Bankowością Detaliczną w ING Banku Śląskim.

Transmisja online 11-12 maja z European Sytartup Days na www.ingbank.pl

Materiały będą dostępne na kanałach banku również po spotkaniu.

  • Tytuł kampanii: „W biznesie najlepiej uczyć się na cudzych… sukcesach”
  • Start: 23 kwietnia 2017
  • Narzędzia: TV, Internet
  • Kreacja: GONG Agencja Kreatywna
  • Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub

ING Bank Śląski jako Sponsor Główny wspiera Europejski Kongres Gospodarczy http://www.eecpoland.eu/ w Katowicach oraz imprezę towarzyszącą – European Startup Days http://www.estartupdays.eu/pl/

Podczas największego spotkania biznesowego w Europie Centralnej, wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci z ING. Więcej na temat agendy ING na: http://media.ingbank.pl/informacje-prasowe/926/pr/352007/ing-bank-slaski-na-ix-europejskim-kongresie-gospodarczym

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie