nowe produkty/usługi handel

Nowe marki w Galerii Zielone Wzgórze

13.04.2017 | Carrefour Polska

Galeria Zielone Wzgórze, której właścicielem i zarządcą jest Carrefour Polska, zyskała nowych najemców. Klienci białostockiego obiektu mogą już korzystać z oferty restauracji Doner Kebab Zefe, zaś w nadchodzących miesiącach do ich dyspozycji oddanych zostanie 6 kolejnych marek. Wśród nich znajdą się między innymi Home&You, centrum zabaw dla dzieci czy fitness klub.

Galeria Zielone Wzgórze zmienia się dla swoich klientów. Pracom modernizacyjnym, w wyniku których obiekt zyska prawie 2,5 tysiąca mkw. oraz odnowioną fasadę i pasaże, towarzyszy proces rekomercjalizacji. W jego wyniku galeria pozyskała nowe, ciekawe marki.

Od 12 kwietnia klienci mogą już korzystać z oferty restauracji Doner Kebab Zefe. W menu lokalu o powierzchni 100 mkw. znajdują się między innymi kebaby, zestawy obiadowe czy dania wegetariańskie przygotowywane na miejscu.

Carrefour Polska, właściciel i zarządca Galerii Zielone Wzgórze, podpisał umowy także z sześcioma innymi markami, które wkrótce dołączą do grona najemców obiektu. Jeszcze w pierwszej połowie roku klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty salonu Home&You. Na powierzchni ponad 220 mkw. będzie można znaleźć szeroki wybór akcesoriów i tkanin do dekoracji. Do grona najemców dołączy również marka Szachownica, oferująca modną odzież damską, męską i dziecięcą. Salon zajmie lokal o powierzchni ponad 300 mkw. Klienci będą mogli także skorzystać z usług fotograficznych salonu Profilab Express o powierzchni 50 mkw.

Z kolei w ostatnim kwartale 2017 roku ofertę Galerii Zielone Wzgórze wzbogacą nowoczesny klub fitness o powierzchni ponad 1700 mkw. oraz centrum zabaw dla dzieci o powierzchni ponad 600 mkw.

Galeria Zielone Wzgórze powstała w 2007 roku jako drugie wielkopowierzchniowe centrum handlowe w Białymstoku. Obecnie trwają tam prace związane z rozbudową obiektu od strony ulicy Wrocławskiej. W efekcie powierzchnia galerii wzrośnie do ponad 20 000 mkw. W planach jest również odświeżenie pasaży, w tym wymiana posadzki oraz przebudowa fasady całego obiektu. Zakończenie wszelkich prac zaplanowane jest na grudzień 2017 roku. 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.