handel sport ekonomia/biznes/finanse

Carrefour sponsorem 3. Gdańsk Maratonu

04.04.2017 | Carrefour Polska

Carrefour po raz pierwszy został sponsorem 3. Gdańsk Maratonu, który odbędzie się już w najbliższy weekend. Zaangażowanie Carrefour w wydarzenia biegowe w Polsce jest związane z konsekwentną realizacją kampanii „Z miłości do Zdrowia”, promującej zdrowy styl życia i aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników sieci handlowej.

Carrefour od kilku lat angażuje się we wspieranie maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także dużej rangi wydarzeń sportowych takich jak m.in. Tour de Pologne. Cieszę się, że w tym roku zostaliśmy sponsorem 3. Gdańsk Maratonu. Trójmiasto to ważne dla Carrefour Polska miejsce, w którym znajduje się wiele sklepów naszej sieci, w tym m.in. nowoczesna, popularna wśród mieszkańców i turystów Galeria Morena. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wspólnego kibicowania. Przygotowaliśmy wiele atrakcji zarówno dla maratończyków, jak i dla kibiców. Na naszym stoisku w AMBEREXPO każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Robert Noceń, Sekretarz generalny Carrefour Polska.

W Gdańsku Carrefour przygotował wiele atrakcji zarówno dla kibiców, jak i dla biegaczy. W pobliżu molo w Gdańsku Brzeźnie firma postawi innowacyjny ekran, na którym pojawią się zdjęcia rodzin i przyjaciół maratończyków. Będzie to nowoczesna forma wsparcia, po raz pierwszy zastosowana w taki sposób, w trakcie polskiej imprezy biegowej. Ekran będzie zlokalizowany w okolicy 30 km maratonu, czyli etapu biegu, który jest szczególnie trudny dla każdego maratończyka. W tym kryzysowym momencie, dzięki nowoczesnej technologii, na ekranie pojawią się zdjęcia najbliższych biegacza i słowa wsparcia od Carrefour. Sieć handlowa zaprasza także wszystkich na swoje stoisko do AMBEREXPO, gdzie przygotowano wiele zdrowych atrakcji dla całej rodziny.

3. Gdańsk Maraton, którego sponsorem Carrefour jest po raz pierwszy, to część tegorocznego sezonu biegowego sieci handlowej. Firma planuje także wsparcie imprez biegowych w innym miastach Polski.

Poprzez sponsoring biegów, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki czemu zarówno biegacze, jak i kibice mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie.

Warto dodać, że oprócz wspierania imprez biegowych, Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” sieć handlowa organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia” oraz wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród aż 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.