wydarzenia handel rodzina

Rusza dziecięca „Akademia Moreny”

06.03.2017 | Carrefour Polska

Odkrywanie sekretów starożytnego Egiptu, pełne smakołyków warsztaty kulinarne czy emocjonujące spotkanie ze sportem – między innymi takie atrakcje czekają na dzieci podczas cyklu „Akademia Moreny” w Galerii Morena. Na uczestników spotkań czeka także wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Disneylandu. Pierwsze spotkanie już w najbliższy weekend!

Nauka poprzez zabawę to najlepszy sposób na zdobycie cennej wiedzy. W myśl tej zasady Galeria Morena przygotowała dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat wyjątkową edukacyjną atrakcję.

W weekend 11 i 12 marca maluchy wezmą udział w pierwszym spotkaniu z cyklu pt. „Akademia Moreny”, które poświęcone będzie starożytnemu Egiptowi. Uczestnicy kreatywnych zajęć odwiedzą starożytne miasteczko, wejdą do ogromnej piramidy, odnajdą grobowiec faraona, a także zrobią sobie pamiątkowe zdjęcie ze sfinksem. Spotkanie będzie również okazją, aby dzieci poznały tajniki pracy archeologa i wcieliły się w rolę osoby poszukującej szczątków starych cywilizacji.

W ciągu roku, w ramach „Akademii Moreny”, najmłodsi oraz ich opiekunowie będą mogli wziąć udział łącznie w 8 różnorodnych spotkaniach. Dzieci będą miały okazję między innymi udekorować gigantyczne wielkanocne pisanki, wziąć udział w warsztatach kulinarnych, spróbować swoich sił w różnych dyscyplinach sportowych czy poznać tajniki kinematografii.

Na uczestników cyklu czeka również wyjątkowy konkurs. W specjalnym Dzienniczku dzieci będą mogły zbierać pieczątki za obecność na każdym ze spotkań, co premiowane będzie punktami. Podczas każdego spotkania na najmłodszych będzie także czekało zadanie konkursowe, za którego wykonanie również przyznane będą punkty. Uczestnik, który po 7 spotkaniach będzie miał najwięcej punktów, zdobędzie atrakcyjną nagrodę - wycieczkę do paryskiego Disneylandu! Dodatkowo uczestnik każdego spotkania otrzyma modną silikonową opaskę na nadgarstek oraz drobne upominki.

Pierwsze spotkanie z cyklu „Dziecięca Akademia Moreny” odbędzie się w weekend 11 i 12 marca w Galerii Morena przy ulicy Schuberta 102A. Wspólna zabawa rozpocznie się o godzinie 13.00 i potrwa do godziny 18.00. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowy harmonogram spotkań w ramach „Akademii Moreny” oraz regulamin konkursu „Wyjazd do Disneylandu” dostępny jest na stronie internetowej: www.galeriamorena.pl.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.