handel technologie ekonomia/biznes/finanse

Polacy najchętniej planują zakupy w Rossmannie

Aż 9 na 10 klientów korzystających z aplikacji Listonic wybiera Rossmanna, gdy planuje swoje drogeryjne zakupy - tak wynika z raportu przygotowanego przez twórców najpopularniejszej aplikacji mobilnej z listą zakupową w Polsce. Rossmann zdominował kategorię drogerie, znalazł się też w ścisłej czołówce Czempionów Wzrostu.

Ranking sieci handlowych w Polsce jest przygotowywany co roku. Listonic przebadał 100 tys. wybranych użytkowników. Zestawienie stworzono na podstawie list zakupowych z 2016 r., gdy użytkownicy zapisywali gdzie będą robić swoje zakupy podając nazwę sklepu.

Rossmann był bezkonkurencyjny w kategorii drogerie zdobywając 1. miejsce (90,37 proc.). Drugi był Super-Pharm (4,89 proc.), a kolejne miejsca przypadły Hebe (3,23 proc.) i Drogeriom Natura (1,51 proc.). Tym samym firma zanotowała wzrost o 1,80% względem 2015 r.

Zwiększenie udziału spowodowało, że znaleźliśmy się na 2. miejscu wśród Czempionów Wzrostu, czyli grona firm, które urosły najbardziej. Pierwsza była Biedronka (2,38 proc.), a trzeci Lidl (1,29 proc.).

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie