wydarzenia media/marketing/reklama

23 edycja Golden Drum: Dušan Drakalski dołącza do Galerii Sław festiwalu!

07.10.2016 | MSLGROUP

Dwudziesta trzecia edycja Golden Drum ma zaszczyt powitać w gronie Galerii Sław Dušana Drakalski, jednego z najwybitniejszych i najbardziej doświadczonych specjalistów komunikacji na Bałkanach.

Drakalski to człowiek pełen pasji, który w swojej pracy dąży do jak najwyższych standardów. Właśnie dlatego mimo tak niezwykle trudnego regionu, jakim są Bałkany, udało mu się stworzyć niezapomniane kampanie. Jest on zdobywcą prestiżowej nagrody - Titanium Lion, którą otrzymał podczas 60. Cannes Lions w 2014 roku.

Prace Dušana zostały docenione również na wielu innych prestiżowych konkursach branżowych, m.in. w Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals, Epica, Golden Drum, Moscow International Advertising Festival.

Dušan Drakalski rozpoczął swoją karierę w 1997 w S Team Bates Saatchi & Saatchi. Następnie pracował jako regionalny dyrektor kreatywny w New Moment New Ideas Company.

Prywatnie stale podróżuje swoim motocyklem, a jego domem w równym stopniu jest rodzinne Skopje, jak i Belgrad, Sofia, Sarajewo, Zagrzeb i Ljubljana. Można śmiało powiedzieć, że praktycznie mieszka na swoim motocyklu, a pokonywanie odległości dostarcza mu nowych pomysłów i inspiracji. Nie będzie więc zaskoczeniem jeśli na 23 edycji Golden Drum Drakalski pojawi się na swoim stalowym rumaku.

Dušan Drakalski dołączył do grona cenionych członków Galerii Sław jak: Adrian Boțan, Jure Apih, Farid Chehab, Ivan Chimburov, Michael Conrad, Jan Mariusz Demner, Meta Dobnikar, Ami Hasan, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Günseli Ocakoğlu, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Darek Zatorski i Jarek Ziebinski.

Ponadto Dušan Drakalski pojawi się również podaczas tegorocznej edycji Festiwalu Golden Drum jako prelegent.  Opowie o czasie, marzeniach, planach i o swoich pomysłach.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się w dniach 18-21 października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: http://www.goldendrum.com/

kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający, MSL
Sebastian Stępak

sebastian.stepak@mslgroup.com

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

załączniki

kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający, MSL
Sebastian Stępak

sebastian.stepak@mslgroup.com

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.